vB ile MyBB arasında çok bir fark yok. Hatta bana göre MyBB, vB'den daha güzel ve kullanışlı.
MyBB'yi genelde, çok fazla sorun çıkardığı için şikayet ediyorlar. Bu sorunlar, MyBB kullanıcılarının yaş ortalamalarının düşük olmasından dolayı kaynaklanan bilinçsiz kullanımın sonucudur. vB kullanıcıları olgun ve bilinçli kişiler olduğu için genelde çok fazla sıkıntı yaşamıyorlar.
Yukarıda bahsi geçen konuda, MyBB kullanıcı için bu cümleleri kuran kişinin de aynı şekilde yaşının küçük olduğunu düşünüyorum. @VosvosGarage arkadaşımızın dediği gibi, bu tür insanlarla polemiğe girmeye bile gerek yok. Olgun, duyarlı birisi bu cümleleri kuramaz.
MyBB'yi genelde, çok fazla sorun çıkardığı için şikayet ediyorlar. Bu sorunlar, MyBB kullanıcılarının yaş ortalamalarının düşük olmasından dolayı kaynaklanan bilinçsiz kullanımın sonucudur. vB kullanıcıları olgun ve bilinçli kişiler olduğu için genelde çok fazla sıkıntı yaşamıyorlar.
Yukarıda bahsi geçen konuda, MyBB kullanıcı için bu cümleleri kuran kişinin de aynı şekilde yaşının küçük olduğunu düşünüyorum. @VosvosGarage arkadaşımızın dediği gibi, bu tür insanlarla polemiğe girmeye bile gerek yok. Olgun, duyarlı birisi bu cümleleri kuramaz.

