Tema çizilmemişe benziyor bir temayı çizmek kolay iştir kodlaması bilenlere hafif bilmeyenler ağır gelir.
Temanıza gelirsek ,
Tema ile aynı sadece üst menü yok biraz saçma geliyor insan'a yinede elinize sağlık.
Yorumumda kötüleyici aşağılayıcı bir konu yok sadece fikrimi ve düşüncemi söyledim.
Temanıza gelirsek ,
Kod:
http://mertyazici.10tr.net/Kod:
http://quartermybb.10tr.net/Tema ile aynı sadece üst menü yok biraz saçma geliyor insan'a yinede elinize sağlık.
Yorumumda kötüleyici aşağılayıcı bir konu yok sadece fikrimi ve düşüncemi söyledim.

