(16-03-2015, Saat:20:26)Cixx Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(16-03-2015, Saat:20:02)Caxing Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam artık bu türde temalar herkesi sıkmaya başladı. Thead ve header'e arkaplan eklemişsiniz. Daha yenilikçi olmamız gerekiyor
Postbit ve footer eklendi demo için [code]cleanthemev2.10tr.net] buradan bakınız@Caxing
Evet ama hocam onlar zaten paylaşılmış kodlar. Kendiniz neresini yaptınız mesela ordan buradan almadan ? Özgün olması önemli değil mi

