Başkasının yaptığı temayı ,ben yaptım diye göstermek gelenek olsa gerek 
Bkz:
http://mybbdepo.com/tranquil-temasi-konusu.html
Tranquil Temasıdır.
Konu rapor edilmiştir ve ilk konusu (ç)alıntı tema olan arkadaşın verdiği linkten dosya indirip, sitelerine eklememeleri önemle rica olunur.
İyi forumlar.

Bkz:
http://mybbdepo.com/tranquil-temasi-konusu.html
Tranquil Temasıdır.
Konu rapor edilmiştir ve ilk konusu (ç)alıntı tema olan arkadaşın verdiği linkten dosya indirip, sitelerine eklememeleri önemle rica olunur.
İyi forumlar.

