MyBB Sürümü : 1.6.13
Kurulu Eklentiler :- Çok Eklenti Kurulu O yüzden resimleri koydum.



Sorun açıklaması : Terfi düzenlemesi yapamıyorum. Mesela direk üye olanlar Acemi Üye oluyorlar. Daha sonra 50 mesaj yazınca Normal Üyeliğe terfi atlattırmak istiyorum. Fakat örnek olması amacıyla denedim. 1 mesaja ayarlardım bu terfi işini... Postbitte hala acemi üye, kullanıcı panelinde ise hem normal üye hem de acemi üye rankları birlikte olarak gözüküyor. Mybb den de çok iyi anlamıyorum. Lütfen yardımcı olabilirseniz çok sevinirim.
Hata Ekran Görüntüsü : Malesef ekran görüntüsü koyamıyorum. Çünkü dün denedim, olmayınca sinirlenip hepsini tekrardan sildim. Ama açıklama da detaylı anlatmaya çalıştım


