|
Çevrimdışı
SiberLeon
|
|
Tarih: 19-04-2015, Saat:21:53
|
|
Trowları daha iyi yapabilirsiniz.
|
İzinli
EmreKRMN
|
|
Tarih: 19-04-2015, Saat:23:21
|
|
(Son Düzenleme: 19-04-2015, Saat:23:21, Düzenleyen: EmreKRMN.)
Şimdi ki söyleceklerim için özür dilerim fakat tüm 10tr.net tema tasarımcıları veya üyeleri aynı şeyleri yapıyorlar, mesela header'larınız hep aynı. Kendinizi geliştirmeniz gerek. Hepiniz farklı tema yaptığınızı zannediyorsunuz fakat diğer temalara göz atarsanız hepiniz aynı header yapıyorsunuz sadece renkleriniz farklı. Renkleri, header'ı, navigasyonu 30-45 dakikada düzenleyerek tema yapılmaz. Power sen tema sorumlusu şefisin ve yaptığın tema bu ise eğer, kendini gerçekten geliştirmen lazım.
|
İzinli
eatik
|
|
Tarih: 20-04-2015, Saat:00:06
|
|
Uğraşmışsın yapmışsın bize de tebrik etmek düşer. Temada resim yok ise sadece xml paylaşılır, bu normaldir. Konunun neresinde sorun var anlamadım ben.
@EmreKRMN kendisi de zaten bunun farkındadır herhalde. Kimse burada marjinal tema yayınlamadı bugüne kadar. v1,v2,v3,v4,v10,v164894 diye paylaşılan temaların alayı aynı tabana farklı renklerin kodlanmış hali. Bu gruba benim temalarım da dahil. Ücretsiz tasarımlar sonuçta, ne olmasını bekliyorsunuz ki ?
|
İzinli
EmreKRMN
|
|
Tarih: 20-04-2015, Saat:00:20
|
|
Ben zaten kötü bir anlamda söylemedim, sadece kendisini geliştirmesini istedim. Zaten de yorumumun başında özür dileyerek başladım. Ben bir kimseyi tasarımı kötü diye kötülemem.
|
Çevrimdışı
Cixx
|
|
Tarih: 20-04-2015, Saat:00:39
|
|
Mert açıkçası senden daha iyisini beklerdim.