Yakın zamanda bir vds aldım ve reseller olarak kullanmayı düşündüm. Baya bir uğraştım ama bir türlü nameserver yönlendirmesini ayarlayamadım. Bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa mesajlarını bekliyorum. Umarım bu konu benimle aynı amaç için uğraşan arkadaşlara yararlı olur




Ben daha buralardayım