![]() |
|
Yeni konu açarken özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? yardım lütfen. - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: Yeni konu açarken özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? yardım lütfen. (/yeni-konu-acarken-ozellik-eklemek-istiyorum-nasil-yapiliyor-yardim-lutfen-konusu.html) |
Yeni konu açarken özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? yardım lütfen. - Erdem Alsırt - 29-03-2013 Arkadaşlar ben forumumda konu açarken değişik özellikler vardır işte örnepin video ekleme simgesi işte php simgesi alıntı simgesi falan bende ek özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? konu açma kutusunu nasıl düzenleyeceğim? ben mesela link gizleme hide özelliği eklemek istiyorum fakat nasıl yapılıyor? Cvp: Yeni konu açarken özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? yardım lütfen. - SvMedeT - 29-03-2013 (29-03-2013, Saat:20:10)Erdem Alsırt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar ben forumumda konu açarken değişik özellikler vardır işte örnepin video ekleme simgesi işte php simgesi alıntı simgesi falan bende ek özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? Bu konuyu okuyup bakabilirsiniz, istediklerinizi bu konu sayesinde yapabilirsiniz. http://destek.mybb.com.tr/showthread.php?tid=4575 Yeni konu açarken özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? yardım lütfen. - Breezep - 29-03-2013 (29-03-2013, Saat:21:07)NiqoTin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-03-2013, Saat:20:10)Erdem Alsırt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar ben forumumda konu açarken değişik özellikler vardır işte örnepin video ekleme simgesi işte php simgesi alıntı simgesi falan bende ek özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? Epic Fail ![]() Medet dostum bu konunun linkini attın yanlışlıkla
Cvp: Yeni konu açarken özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? yardım lütfen. - SvMedeT - 29-03-2013 (29-03-2013, Saat:21:14)Twocatys Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-03-2013, Saat:21:07)NiqoTin Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-03-2013, Saat:20:10)Erdem Alsırt Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar ben forumumda konu açarken değişik özellikler vardır işte örnepin video ekleme simgesi işte php simgesi alıntı simgesi falan bende ek özellik eklemek istiyorum nasıl yapılıyor? Kafa kalmadı hocam, sabahtan beri tasarım işleri ile uğraşıyorum. Link düzeltildi. |