![]() |
|
Ayarlama yaptığım yerler (F5) yapılmadan yenilenmiyor - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: Ayarlama yaptığım yerler (F5) yapılmadan yenilenmiyor (/ayarlama-yaptigim-yerler-f5-yapilmadan-yenilenmiyor-konusu.html) |
Ayarlama yaptığım yerler (F5) yapılmadan yenilenmiyor - rexxar07 - 31-01-2013 Kod: board.manasmt2.org MyBB Sürümü : 1.6.9 Kurulu Eklentiler : Gelişmiş Hızlı Cevap Plugin, Framed Avatar (Online,Ofline,Away), Default Avatar, HP/MP/EXP İstatistikler, Rep Puanları Barlı Gösterme Sorun açıklaması : Yeni konu açtığımda, konuya cevap verdiğimde, yeni forum ve alt forum kurduğumda, giriş yapıp ana sayfaya vs yönlendirdiğinde hala oturumu aç - giriş yap yazıyor Forum linkine tıklayınca eklediğim konular vs görünmüyor ama F5'e basınca eklediklerim görünüyor. Çıkış yap'a tıklayınca yönlendiriyor ama çıkış yapmıyor ancak çıkış yaptıktan sonra yönlendirme mesajı gelince F5'e basınca çıkış yapmış oluyor. Ve en önemlilerden biride, admin paneli'nde de bu sorunu yaşıyorum. Örnek olarak global.css editledim diyelim, tekrar girdiğimde editlediğim yer eski haline dönmüş ama F5 yapınca düzeliyor.Sorun nerden kaynaklanıyor bulamadım. Forum işine 3-4 gün önce başladım ve bu 3-4 gün içerisinde 5-6 kez tekrar tekrar forum kurdum bu yüzden. Umarım sorunumu anlatabilmişimdir, ilgilenen arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum. Hata Ekran Görüntüsü : Yok
Ayarlama yaptığım yerler (F5) yapılmadan yenilenmiyor - ArseniC - 31-01-2013 showtharat ı orjinaline cevir veya newreply Ayarlama yaptığım yerler (F5) yapılmadan yenilenmiyor - CryTek - 31-01-2013 tarayıcınız ile ilgili problem olabilir eğer google chrome kullanıyorsanız çerezler otomatik kayıta açıksa bu sorunu yaşatır lütfen diğer tarayıcılar ile deneyin Cvp: Ayarlama yaptığım yerler (F5) yapılmadan yenilenmiyor - rexxar07 - 31-01-2013 (31-01-2013, Saat:13:04)ArseniC Adlı Kullanıcıdan Alıntı: showtharat ı orjinaline cevir veya newreplySağolum hocam bi deneyecem. (31-01-2013, Saat:13:13)CryTek Adlı Kullanıcıdan Alıntı: tarayıcınız ile ilgili problem olabilir eğer google chrome kullanıyorsanız çerezler otomatik kayıta açıksa bu sorunu yaşatır lütfen diğer tarayıcılar ile deneyinOlabilirde hocam, evet google chrome kullanıyorum ama benim forumumda var bu sorun, diğer forum sitelerinde yok ? |