MyBB Depo Forum
[1.6] Gelişmiş Sağ Blok Sidebar Sorunu - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.6] Gelişmiş Sağ Blok Sidebar Sorunu (/gelismis-sag-blok-sidebar-sorunu-konusu.html)



Gelişmiş Sağ Blok Sidebar Sorunu - exezoris - 30-01-2013

merhaba arkadaşlar

siteme gelişmiş sağ blok plugin kurdum. Gayet güzel çalışıyor hiç bir sorunu yok derken,

Siteme google chrome veya firefox ile girerken sorun olmuyor fakat explorer ile girdiğim zaman sağ blokta yer alan "sidebar kapat" oku çalışmıyor. Yani internet explorer ile girdiğim zaman sağ bloku gizleyemiyorum. fakat diğer tarayıcılarda sorunsuz çalışıyor.

Resim (explorer-son sürüm)
resim

acaba explorerda da çalışmasını nasıl sağlayabilirim?
-tüm pluginleri kapattım sadece sağ blok plugin açtım olmadı


Gelişmiş Sağ Blok Sidebar Sorunu - CryTek - 31-01-2013

Explorer Diğer Tarayıcılara Göre Değişik Kodlar İle Çalışır Bazı Kodlar Explorerde Çalışmaz Bu Sorunun Çözümü Varmı Bilmiyorum Bu Nedenle Fazla Yardımcı Olamam.

Sizde Flash Player Explorerde Yüklü Değilse Ondanda Kaynaklanıyor Olabilir Tabiki'de


Gelişmiş Sağ Blok Sidebar Sorunu - exezoris - 31-01-2013

teşekkürler yanıt için Süper