MyBB Depo Forum
LoginBox Giriş Yapma Sorunu - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.8 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-soru-ve-sorunlariniz-forumu)
+--- Konu Başlığı: LoginBox Giriş Yapma Sorunu (/loginbox-giris-yapma-sorunu-konusu.html)



LoginBox Giriş Yapma Sorunu - prosaft - 20-11-2018

Arkadaşlar dün forum kurdum. Fakat sol üstte giriş yapa tıklayınca loginbox açılıyor kullanıcı adı ve şifre girildiğinde farklı bir sayfada "Yetkilendirme kodu uygun değil. Bu fonksiyona doğru bir şekilde mi ulaştınız? Lütfen geri dönün ve tekrar deneyin" yazısı yazıyor. 


Cvp: LoginBox Giriş Yapma Sorunu - tedem - 21-11-2018

Forum kuralları gereği, konuyu aşağıdaki şablona göre düzenleyiniz lütfen.
Bkz: https://mybbdepo.com/yardim-konusu-acan-kisilerin-dikkatine-20654-konusu.html