![]() |
|
[1.8] Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.8 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-soru-ve-sorunlariniz-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica (/tesekkur-et-eklentisi-ufak-bir-rica-konusu.html) |
Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - korkusuz212 - 05-09-2017 2 - Teşekkür et eklentisi kurdum fakat teşekkür et butonu hoşuma gitmedi.Onu postbit butonu gibi yapabilir miyiz? Kodlar : PHP Kod: $post['thanks'] = "<a class=\"thx_btn_add\" data-thx=\"{$post['pid']}\" href=\"showthread.php?action=thank&tid={$post['tid']}&pid={$post['pid']}\"><span>$lang->thx_main</span></a>"; PHP Kod: $post['thanks'] = "<a class=\"thx_btn_remove\" data-thx=\"{$post['pid']}\" href=\"showthread.php?action=remove_thank&tid={$post['tid']}&pid={$post['pid']}\"><span>$lang->thx_remove</span></a>"; Bu forumdaki Beğen butonu gibi.Diğer butonlarla aynı şekilde. ![]() Resimdeki diğer butonlar gibi. https://www.trgamestudio.com Cvp: Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - crayz88 - 06-09-2017 Kod: .thx_btn_add,.thx_btn_remove {Yukarıdaki kodu global.css nizin en altına ekleyin. Site adresinizi verseniz daha iyi olur. Bu şekilde eksik olabilir. Cvp: Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - korkusuz212 - 06-09-2017 (06-09-2017, Saat:00:58)crayz88 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam global.css ye ne zaman bir kod versem hemen temada bozulmalar oluyor. https://www.trgamestudio.com Cvp: Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - crayz88 - 06-09-2017 (06-09-2017, Saat:01:34)korkusuz212 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(06-09-2017, Saat:00:58)crayz88 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Aşağıdaki kodu global.css 'ye ekle yani bir yolunu bulmalısın. Şuraya bir bak ; http://mybbdepo.com/global-css-sorunu-var-konusu.html Kod: .postbit_buttons > a:link, .postbit_buttons > a:hover, .postbit_buttons > a:visited, .postbit_buttons > a:active {Olmazsa Gokhankrll olarak giriş yaptım, yetkilendirme verirsen bakarım. Cvp: Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - korkusuz212 - 06-09-2017 (06-09-2017, Saat:11:56)crayz88 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(06-09-2017, Saat:01:34)korkusuz212 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(06-09-2017, Saat:00:58)crayz88 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam yanlış anlama ama malesef yetki veremem.Tek yetkili değilim.Diğer admininde izni gerek. Hangi şablon gerekliyse size yardımcı olabilirim.Malesef kod çalışmadı. Cvp: Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - crayz88 - 06-09-2017 (06-09-2017, Saat:14:29)korkusuz212 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam yanlış anlama ama malesef yetki veremem.Tek yetkili değilim.Diğer admininde izni gerek. Tekrar hatırlatayım global.css 'nin en altına eklemen gerekiyor. Kodların çalışmama ihtimali yok. ![]() Yapabileceğim bu kadardır. Bu noktadan sonra yapabilecek başka birşeyim yok. Cvp: Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - korkusuz212 - 06-09-2017 Sorunu çözdüm.Yeni css açtım ve içine yapıştırdım.Teşekkürler çok güzel çalışıyor. Cvp: Teşekkür Et Eklentisi - Ufak Bir Rica - crayz88 - 06-09-2017 (06-09-2017, Saat:20:26)korkusuz212 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Rica ederim ne demek. |