![]() |
|
Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.8 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-soru-ve-sorunlariniz-forumu) +--- Konu Başlığı: Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması (/yazinin-ustune-gelince-parantez-isareti-cikmasi-konusu.html) |
Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - FRMTday - 29-08-2016 Merhaba arkadaşlar, çoğu temalarda var yazının üstüne gelince köşeli parantez çıkıyor mesela Üstüne gelmeyince ; Duyuru ve Etkinlikler Üstüen Gelince ; [Duyuru ve Etkinlikler] Bu eklenti veya kod nedir arkadaşlar ? Cvp: Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - burakcanalgul - 29-08-2016 Sanırım hover'a before after etiketi ekliyerek yapabilirsin. Yani a:hover:before deyip content'e "[" sonra a:hover:after deyip content'e "]" yaparsanız olacaktır muhtemelen, buradaki mantık linkin üzerine gelince linkten önce [ linkten sonrada ] çıkması, biri yardımcı olmazsa kodsal anlamda yardımcı olurum yine. Cvp: Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - FRMTday - 29-08-2016 global.css ye yazılacak şekilde atar mısınız bu kodları Çok teşekkürler. Cvp: Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - Dream41 - 29-08-2016 Buyrun Kod: .linkler {Cvp: Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - burakcanalgul - 29-08-2016 (29-08-2016, Saat:21:24)Dream41 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Buyrun Yazmayı unutmuşsunuz sanırım, bunu kullanabilmek için ; <div class="linkler">Duyurular ve Etkinlikler</div> olarak kullanırsanız dediğiniz olacaktır. Bütün linkler için kullanmak istiyorsanız .linkler yerine a yazarsanız olacaktır. Eğer a etiketini kullanırsanız bütün linkler otomatik olarak bu özelliği kullanacaktır. Cvp: Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - FRMTday - 30-08-2016 global.css en alta ekledim fakat çalışmadı sanırım , hiç bir değişiklik yok. Cvp: Yazının üstüne gelince parantez işareti çıkması - Dream41 - 30-08-2016 (30-08-2016, Saat:02:19)FRMTday Adlı Kullanıcıdan Alıntı: global.css en alta ekledim fakat çalışmadı sanırım , hiç bir değişiklik yok. Eklemeyi unutmuşum Admin kp>Temlar Şablonlar > Şablonlar > Temanız >Forumbit Şablonlar>forumbit_depth2_forum > "{$forum_url}" bunu bul yanına bunu ekle class="linkler" |