![]() |
|
GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] (/graphidz-vb-4-2-0-mybb-temasi-konusu.html) |
GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] - Nova - 29-05-2016 Projeye başlarken benim yazmaya başlamış olduğum sonrasın da, ben projeyi bıraktıktan sonra ardımdan geliştirilip kullanılan temadır. Ben yazdığım kadarını sizle paylaşırım, kullanılacak bir tema olduğunu biliyorum. Ama içinden malzeme çalınmasına izin vermiyorum. Sırf rahat rahat kullanabilin diye yapımcı linki bile eklenmedi. Umarım işinizi görür. Kod: DEMO: http://webkurnaz.10tl.netKod: XML: http://s2.dosya.tc/server/hx88x9/GrapHidz_vB_4.2.0_Stil_Tema.rar.htmlCvp: GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] - atakaj - 29-05-2016 Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım.. Cvp: GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] - Nova - 29-05-2016 (29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım.. Bana yaptırılacak dendi. Günlerdir yaptırılıyor. Sanırım ücretli çalışanlar ücretsiz çalışanlar kadar hızlı değiller. Ayrıca temanızı paylaşmadım. Temamı paylaştım. Geliştirilmiş hali sizin temanız. İyi forumlar. Cvp: GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] - atakaj - 29-05-2016 (29-05-2016, Saat:09:15)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım.. Siz o temayı yaparken de dediğim gibi: "acelesi yok". Ayrıca o temanın sizin ya da bizim temamız olduğuna dair birşey söylediğimi sanmıyorum. Temanızı geliştirmedim, hataları vs. düzelttim eksikleri tamamladım sadece. Ayrıca temanızda hala eksikler/hatalar var. Keşke onları düzeltip paylaşsaydınız. Ek olarak: Ücretli çalışanlar temanın "tüm" fonksiyonlarını düzenlediği için, işini hakkıyla yaptıkları için onları tercih ediyorum. Öbür türlü kendim de yapmasını bilirdim* Cvp: GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] - Nova - 29-05-2016 (29-05-2016, Saat:09:32)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-05-2016, Saat:09:15)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım.. Kimi tercih ettiğiniz açıkçası pek önemli değil benim için. Ben hatalı bir şekilde paylaşıyorum, kullananlar kullanır. En azından tercih etmiyorum, ediliyorum. Hayırlı Forumlar. Konuya cevap yazsanız da geri cevap alamayacağınızı bilin. Cvp: GrapHidz vB 4.2.0 [MyBB Teması] - atakaj - 29-05-2016 (29-05-2016, Saat:13:51)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-05-2016, Saat:09:32)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-05-2016, Saat:09:15)Nova Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(29-05-2016, Saat:09:09)atakaj Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yeni temamızı yaptırana kadar sabredemediniz sanırım.. Sanırım yaptığınız işleri hiç yarım bırakmadığınızdan(!) dolayı tercih ediliyorsunuz
|