![]() |
|
[1.4 - 1.6 - 1.8] Viphilem TemaV2 - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu) +--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.4 - 1.6 - 1.8] Viphilem TemaV2 (/viphilem-temav2-konusu.html) |
Viphilem TemaV2 - Reis00 - 02-01-2016 Thefrm Temasi Temanın Editlenmesi Viphilem.com Grafikerleri Ve Bana Aittir. ![]() Tema Sahibinin İstegi Uzerine Link Kaldirildi Cvp: Viphilem TemaV2 - HitMan - 02-01-2016 Merhaba Reis00, O zaman artık warez'e girmiyor hocam, ana sayfada thefrm teması artık warez konusuna bakabilirsiniz. Cvp: Viphilem TemaV2 - Reis00 - 02-01-2016 Teşekkürler. Temanın Editlenmesi Bizim Tarafmıza Aittir. Paramız Ödenmeyince Mecbur Yaymak Zorundayız. Cvp: Viphilem TemaV2 - Rocky - 02-01-2016 Header background kısmını nasıl theadın rengi gibi yapabilirim Cvp: Viphilem TemaV2 - Feyz - 03-01-2016 thefrm sizden tema satın aldı, parasını ödemeden kullanıyor ve siz de inat olsun diye paylaşıyorsunuz? asdaskldjsagasÇDWQÇDASÇAGÇÇASGÇeawGÇsdagÇASgÇAES aD:WQ AS:GSAS:GEWA:GsdA:GSAG:SAG:SAGASHÖSAGSAGÖSAGÇDAS:G
Cvp: Viphilem TemaV2 - Thetis - 03-01-2016 Reis00 bu kadar kendini PRO sanmasan ? QWEÇQWEÇQWEçqweÇqweç bi git senden mi alacaklar sen ne zaman tema kodladın da biz gördük ya SiberLeon'dan çaldın ya da başkasından çaldıkn :QWEçwqeÇQWE
Cvp: Viphilem TemaV2 - Reis00 - 03-01-2016 (03-01-2016, Saat:11:47)Thetis Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Reis00 bu kadar kendini PRO sanmasan ? Siberleon 'Dan Hiçbir TÜrlü Tema Çalmadık . Kendisine Sor İstersen OyunWizard Teamsının Editini 70 Tl Ye Aldık Cvp: Viphilem TemaV2 - den_saf - 05-01-2016 Eyw saol |