MyBB Depo Forum
[1.4 - 1.6 - 1.8] Viphilem TemaV2 - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu)
+--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.4 - 1.6 - 1.8] Viphilem TemaV2 (/viphilem-temav2-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3


Viphilem TemaV2 - Reis00 - 02-01-2016

Thefrm Temasi
Temanın Editlenmesi Viphilem.com Grafikerleri Ve Bana Aittir.

resim

Tema Sahibinin İstegi Uzerine Link Kaldirildi


Cvp: Viphilem TemaV2 - HitMan - 02-01-2016

Merhaba Reis00,
O zaman artık warez'e girmiyor hocam, ana sayfada thefrm teması artık warez konusuna bakabilirsiniz.


Cvp: Viphilem TemaV2 - Reis00 - 02-01-2016

Teşekkürler. Temanın Editlenmesi Bizim Tarafmıza Aittir. Paramız Ödenmeyince Mecbur Yaymak Zorundayız.


Cvp: Viphilem TemaV2 - Rocky - 02-01-2016

Header background kısmını nasıl theadın rengi gibi yapabilirim


Cvp: Viphilem TemaV2 - Feyz - 03-01-2016

thefrm sizden tema satın aldı, parasını ödemeden kullanıyor ve siz de inat olsun diye paylaşıyorsunuz? asdaskldjsagasÇDWQÇDASÇAGÇÇASGÇeawGÇsdagÇASgÇAESAçık Ağızlı GülümsemeaD:WQAçık Ağızlı GülümsemeAS:GSAS:GEWA:GsdA:GSAG:SAG:SAGASHÖSAGSAGÖSAGÇDAS:G


Cvp: Viphilem TemaV2 - Thetis - 03-01-2016

Reis00 bu kadar kendini PRO sanmasan ? Açık Ağızlı Gülümseme QWEÇQWEÇQWEçqweÇqweç bi git senden mi alacaklar sen ne zaman tema kodladın da biz gördük ya SiberLeon'dan çaldın ya da başkasından çaldıkn :QWEçwqeÇQWE


Cvp: Viphilem TemaV2 - Reis00 - 03-01-2016

(03-01-2016, Saat:11:47)Thetis Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Reis00 bu kadar kendini PRO sanmasan ? Açık Ağızlı Gülümseme QWEÇQWEÇQWEçqweÇqweç bi git senden mi alacaklar sen ne zaman tema kodladın da biz gördük ya SiberLeon'dan çaldın ya da başkasından çaldıkn :QWEçwqeÇQWE

Siberleon 'Dan Hiçbir TÜrlü Tema Çalmadık . Kendisine Sor İstersen OyunWizard Teamsının Editini 70 Tl Ye Aldık


Cvp: Viphilem TemaV2 - den_saf - 05-01-2016

Eyw saol