MyBB Depo Forum
Rank Seti Simgeleri - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB Hazır Grafik Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-hazir-grafik-deposu-forumu)
+---- Forum: Buton - Rank - Rütbe (https://mybbdepo.com/buton-rank-rutbe-forumu)
+---- Konu Başlığı: Rank Seti Simgeleri (/rank-seti-simgeleri-konusu.html)



Rank Seti Simgeleri - cebeciomer - 15-07-2015

Merhaba, bir kaç gün önce forumda bir sete rastlamıştım. Rankların daha çok soluna konulan simgeler oluyor ya, o simgelerden asker apoletlerine benzeyen simgeler vardı. Tüm rar dosyasının içinde o simgelerden vardi. Foruma baktim ama bulamadım. Acaba hatirlayaniniz varsa linkini verebilir mi?


Cvp: Rank Seti Simgeleri - dikssz - 16-07-2015

http://mybbdepo.com/screwy-rank-seti-ikonlari-konusu.html