![]() |
|
Blood Theme V1 Yayında Kendi Tasarımım - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: Blood Theme V1 Yayında Kendi Tasarımım (/blood-theme-v1-yayinda-kendi-tasarimim-konusu.html) |
Blood Theme V1 Yayında Kendi Tasarımım - SerhatBadeshan - 21-06-2015 [b]Tema ismi: Blood Theme V1[/b] Tema Yapımcısı: Serhat Badeshan Tema Güvenlimi ?: Evet Kesinlikle Tema Versiyonu: 1.8.x Test Durumu: Denenmiştir Sorunsuz Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): Mybb-1.8.x Tema Açıklaması: İlk Temamdır Bazı Yerler Alıntıdır Kusura Bakmayın Hatalıysam Yoruma Yazınız. Tema Kurulumu: AdminKP Temalar & Şablonlar Tema Yükle Temanızı Yükleyin. Demo Link: http://forumblood.10tr.net/![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Tema'da İmza Ayracı Koymayı Umuttum Siz Kendiniz Koyarsınız ![]() XML İNDİRME LİNKİ: Kod: http://s5.dosya.tc/server3/czogd2/Blood_Theme_V1.rar.htmlCvp: Blood Theme V1 Yayında Kendi Tasarımım - DoctorMyBB - 21-06-2015 Merhaba, Hocam iyi güzel de bu türde tema sizce artık aşırı bir şekilde yaygınlaşıp çok sıradanlaşmaya başlamadı mı ? Ha yani emek var ona bir şey söyleyemem ancak sürekli resim değiştirerek ya da ufak ufak html kod ekleyerek tema yapmak yerine biraz da kendinize ait tasarımlar ve kendinize özgü temalar yapmaya çalışın. İnanın bana artık apart editler boş konu olarak görülmeye başlandı ve apart temalar da bu gidişle popülerliğini yitirecektir. Eğer kodlama bilmiyorsanız hazır bir tema da düzenleyebilirsiniz. İyi geceler.. Cvp: Blood Theme V1 Yayında Kendi Tasarımım - SerhatBadeshan - 21-06-2015 Yorumun İçin Teşekkürler Hocam Bilmiyorum Bizdeki De Bir Heves , İyi Geceler..
|