![]() |
|
Soft Flat Theme v3 | Black Style - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: Soft Flat Theme v3 | Black Style (/soft-flat-theme-v3-black-style-konusu.html) |
Soft Flat Theme v3 | Black Style - #Pøwér™ - 11-04-2015 Tema ismi: Soft Flat Theme v3 | Black Style Tema Yapımcısı: #Power - Mert YAZICI Tema Güvenlimi ?: Güvenli ![]() Tema Versiyonu: 3.0 Test Durumu: Denemiştir-sorunsuz ![]() Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): MyBB - 1.8.x Tema Kurulumu: Zipten çıkan images klasörünü forum ana dizinine atın. Ve XML'i upload edin. forumbit_depth2_lastpost şablonundaki site adresini kendi siteniz yapın ki avatar görünsün.Ekran Görüntüleri: ![]() ![]() ![]() İmages atmaya gerek kalmadan xml link; Kod: http://st.10tl.net/tema/power/xml/Soft-Flat-Theme-v3.xmlİndirmek İçin Tıkla. Footerdan adımı silene haram olsun. Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Badmeen - 11-04-2015 Yapan yapıyor birader ya Teşekkürler,emeğine ellerine sağlık.Footerden adını silenin çocuğu olmaz inşallah
Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - #Pøwér™ - 11-04-2015 ![]() Yorum için sağol. Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Badmeen - 11-04-2015 (11-04-2015, Saat:10:43)#Pøwér™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Güncel Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Cixx - 11-04-2015 Oooo Mert ![]() V2 Ye göre kötü olmuş . -Kaan Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Caxing - 11-04-2015 Diğer temanız bencede daha iyi olmuştu ama bu da güzel, başarılar. Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Red0x - 11-04-2015 Mert ben red0x tema güzel.
Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - #Pøwér™ - 12-04-2015 (11-04-2015, Saat:14:50)Cixx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oooo Mert (11-04-2015, Saat:18:46)Caxing Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Diğer temanız bencede daha iyi olmuştu ama bu da güzel, başarılar. Teşekkürler, v4'ü bekleyin bence )@Caxing, O sıfırdan yapılacak. |