MyBB Depo Forum
Soft Flat Theme v3 | Black Style - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: Soft Flat Theme v3 | Black Style (/soft-flat-theme-v3-black-style-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3


Soft Flat Theme v3 | Black Style - #Pøwér™ - 11-04-2015

resim Tema ismi: Soft Flat Theme v3 | Black Style

resim Tema Yapımcısı: #Power - Mert YAZICI
resim Tema Güvenlimi ?: Güvenli resim
resim Tema Versiyonu: 3.0
resim Test Durumu: Denemiştir-sorunsuz resim
resim Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): MyBB - 1.8.x
resim Tema Kurulumu: Zipten çıkan images klasörünü forum ana dizinine atın. Ve XML'i upload edin. forumbit_depth2_lastpost şablonundaki site adresini kendi siteniz yapın ki avatar görünsün.


Ekran Görüntüleri:
resim



resim


resim

İmages atmaya gerek kalmadan xml link;
Kod:
http://st.10tl.net/tema/power/xml/Soft-Flat-Theme-v3.xml



İndirmek İçin Tıkla.

Footerdan adımı silene haram olsun.


Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Badmeen - 11-04-2015

Yapan yapıyor birader ya Gülümseme Teşekkürler,emeğine ellerine sağlık.

Footerden adını silenin çocuğu olmaz inşallah  Melek - Masum


Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - #Pøwér™ - 11-04-2015

Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme
Yorum için sağol.


Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Badmeen - 11-04-2015

(11-04-2015, Saat:10:43)#Pøwér™ Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Açık Ağızlı Gülümseme Açık Ağızlı Gülümseme
Yorum için sağol.

Güncel


Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Cixx - 11-04-2015

Oooo Mert Açık Ağızlı Gülümseme

V2 Ye göre kötü olmuş . -Kaan


Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Caxing - 11-04-2015

Diğer temanız bencede daha iyi olmuştu ama bu da güzel, başarılar.


Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - Red0x - 11-04-2015

Mert ben red0x Gülümseme tema güzel.


Cvp: Soft Flat Theme v3 | Black Style - #Pøwér™ - 12-04-2015

(11-04-2015, Saat:14:50)Cixx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Oooo Mert Açık Ağızlı Gülümseme

V2 Ye göre kötü olmuş . -Kaan

(11-04-2015, Saat:18:46)Caxing Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Diğer temanız bencede daha iyi olmuştu ama bu da güzel, başarılar.

Teşekkürler, v4'ü bekleyin bence Gülümseme)
@Caxing, O sıfırdan yapılacak.