![]() |
|
logo nasıl ekleyebilriim ve boyutlarnı nasıl ayarlarım - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu) +--- Konu Başlığı: logo nasıl ekleyebilriim ve boyutlarnı nasıl ayarlarım (/logo-nasil-ekleyebilriim-ve-boyutlarni-nasil-ayarlarim-konusu.html) |
logo nasıl ekleyebilriim ve boyutlarnı nasıl ayarlarım - burakhan667000 - 04-01-2015 ARKADAŞLAR SİTEME LOGO EKLEMEK İSTİYORUM FAKAT YA COK BUTYUK OLUYOR YADA ÇOK KUCUK AYARLIYABILCEĞİM BU KOD VARMI ? |