MyBB Depo Forum
logo nasıl ekleyebilriim ve boyutlarnı nasıl ayarlarım - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu)
+--- Konu Başlığı: logo nasıl ekleyebilriim ve boyutlarnı nasıl ayarlarım (/logo-nasil-ekleyebilriim-ve-boyutlarni-nasil-ayarlarim-konusu.html)



logo nasıl ekleyebilriim ve boyutlarnı nasıl ayarlarım - burakhan667000 - 04-01-2015

ARKADAŞLAR SİTEME LOGO EKLEMEK İSTİYORUM FAKAT YA COK BUTYUK OLUYOR YADA ÇOK KUCUK AYARLIYABILCEĞİM BU KOD VARMI ?