MyBB Depo Forum
grup ismi - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.8 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-soru-ve-sorunlariniz-forumu)
+--- Konu Başlığı: grup ismi (/grup-ismi-konusu.html)



grup ismi - Muhal - 26-10-2014

resim

merhaba arkadaşlar. Kırmızı çizgiyle yuvarlak içine aldığım grup ismini nasıl kaldırabilirim.


Cvp: grup ismi - Caxing - 12-11-2014

Postbit > {usertitle} gibi bir şey olması lazım.