MyBB Depo Forum
( POSBİT ) YARDİM - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu)
+--- Konu Başlığı: ( POSBİT ) YARDİM (/posbit-yardim-18370-konusu.html)



( POSBİT ) YARDİM - darkpasha - 08-09-2014

sitem : hilesunucum.com
kurulu eklenti : 1.6.12
Sorun :bu postbit lazım nerde bulabirim dikey olanı
Sorun resimi veya konu linki : http://mybbdepo.com/yardim-postbit-konusu.html

Bide Arkadaşlar Bu tur pospitlerin üye bilgileri etrafini nasil kırmızı yapabilrm

Yardimlarinizi bekliyorum

Teşekkurler.


Cvp: ( POSBİT ) YARDİM - EmreKRMN - 08-09-2014

Biraz daha açıklama yapar mısınız rica etsem?


Cvp: ( POSBİT ) YARDİM - darkpasha - 08-09-2014

(08-09-2014, Saat:20:11)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Biraz daha açıklama yapar mısınız rica etsem?

Skype Adresinz Warsa ordan daha net açiklarim Hocam

Hocam Pospit lazim bana bide pospitn etrafini nasil editlerim bunu ogrenmek istiyorum


Cvp: ( POSBİT ) YARDİM - usameavci - 08-09-2014

Bir kez daha açarsan bu konuyu uyarı vereceğim haberin olsun aynı konudan 10 tane açmana gerek yok. Diğerlerini sildim bunun üzerinden devam et.


Cvp: ( POSBİT ) YARDİM - PlatiniumServer - 08-09-2014

Postbit zaten dikey bir postbit sizde yatay gözüküyor ise netten mybb zorunlu dikey postbit eklentisini araştirin


Cvp: ( POSBİT ) YARDİM - ByMali - 09-09-2014

Önceden de dediğim gibi tüm forumların mybb postbit bölümünü araştırmalısın. Sonunda bulacaksın Süper