MyBB Depo Forum
[1.6] Vip üyelikleri ayırma - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.6] Vip üyelikleri ayırma (/vip-uyelikleri-ayirma-konusu.html)



Vip üyelikleri ayırma - Anil1 - 07-09-2014

Arkadaşlar ben gümüş uyelerı ayıracagım ornegın onlarda 200 kelıme kullanımı, lınk kullanımına ızın verıcem ama altın uyelıktede 300 kelıme 3.bın mesaj saklama, resım ekleme gıbı seyler olcak bunları nasıl ayarlıyoruz Açık Ağızlı Gülümseme anlatamadıysam kusura bakmayın farkındayım Açık Ağızlı Gülümseme


Cvp: Vip üyelikleri ayırma - Anil1 - 08-09-2014

YOK MU BILEN?