![]() |
|
[1.6] Vip üyelikleri ayırma - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Soru ve Sorunlarınız (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-soru-ve-sorunlariniz-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.6] Vip üyelikleri ayırma (/vip-uyelikleri-ayirma-konusu.html) |
Vip üyelikleri ayırma - Anil1 - 07-09-2014 Arkadaşlar ben gümüş uyelerı ayıracagım ornegın onlarda 200 kelıme kullanımı, lınk kullanımına ızın verıcem ama altın uyelıktede 300 kelıme 3.bın mesaj saklama, resım ekleme gıbı seyler olcak bunları nasıl ayarlıyoruz anlatamadıysam kusura bakmayın farkındayım
Cvp: Vip üyelikleri ayırma - Anil1 - 08-09-2014 YOK MU BILEN? |