![]() |
|
Mesaj Silme Nedeni (1.0) - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Modifikasyon & Eklenti Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-modifikasyon-eklenti-deposu-forumu) +---- Forum: Konu Gösterimi (https://mybbdepo.com/konu-gosterimi-forumu) +---- Konu Başlığı: Mesaj Silme Nedeni (1.0) (/mesaj-silme-nedeni-1-0-konusu.html) |
Mesaj Silme Nedeni (1.0) - Lord - 11-06-2012 Eklenti ismi:Mesaj Silme Nedeni (1.0) Eklenti Yapımcısı: Ahmad Badkoubehei Türkçe Çeviri: LoDoS-Lord Eklenti Güvenlimi ?: Güvenli ![]() Eklenti Versiyonu: 1.0 Test Durumu: Denemiştir-sorunsuz ![]() Uyumlu Olduğu Sürüm-(ler): MyBB -1.6 Eklenti Açıklaması: MyBB forumlarında silinen mesajın sahibine otomatik olarak bilgilendirme mesajı yollamanızı sağlar. Bu sayede forumdaki üyeleriniz neden mesajım silindi diye yeni bir başlık açmak ve forum yönetimine özel mesaj yollamak zorunda kalmaz. Ayrıca forum yetkilileri mesajı silinen üyeye bilgilendirmek için ayrı bir mesaj atmak zorunda kalmaz.Kurulum:
Resimler![]() ![]() ![]() ![]() ![]() [attachment=633] Mesaj Silme Nedeni (1.0) - Burem - 22-06-2012 Müthiş birşey.Bende bu plugini bilmeden önce sildiğim konuların üyelerine tek tek mesaj gönderiyordum. Cvp: Mesaj Silme Nedeni (1.0) - Lord - 22-06-2012 (22-06-2012, Saat:18:16)Burem Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Müthiş birşey.Bende bu plugini bilmeden önce sildiğim konuların üyelerine tek tek mesaj gönderiyordum. Teşekkür ederim, gerçekten çok yararlı mesaj atmak bir yana bir de yeni konu açıyorlar neden mesajım/ konum silindi diye bir de üstüne tüm yöneticilere mesaj atıyorlar.
Mesaj Silme Nedeni (1.0) - larke12 - 30-08-2012 olmadı ![]() tmm kardeşim biraz geç oluyomuş saol çok güzel eklenti
|