MyBB Depo Forum
Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu)
+--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. (/counter-strike-temasi-nasil-gidiyor-konusu.html)



Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. - StaRFoX - 26-06-2014

Merhaba Arkadaşlar

Android Temasının Ardından Cs Temasına Başladım:

resim

Yorumları Alalım Gülümseme


Cvp: Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. - mecdunov - 26-06-2014

Çok güzel beyendim bir tek ana sayfa portal iconları deyişmeli bence


Cvp: Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. - [CS]Bugra - 26-06-2014

Çok İyi. Oyun Temalarında Kabiliyetin Çok Başarılı. Başarılarının Devamını Dilerim... Gülümseme


Cvp: Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. - SkullzDe - 26-06-2014

Dostum Bence Yaptıgın Bir Temayı Sürekli Editleyeceğine Daha Değişik Şeyler Ortaya Çıkartabilirsin. Yinede Emek Var Güzel Olmus Hakkını Yemeyelim.


Cvp: Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. - StaRFoX - 26-06-2014

Yorumlar icin Tesekkurler.

Yaptigim Temayi Editleme Diye Bisey Yok Bu Tema Saten O temaninn Serisi oldugu icin bu kalipta devam ediliyor sirayla diger oyun temalarida gelecektir.


Cvp: Counter Strike Teması Nasıl Gidiyor. - -NmDahmeT - 27-06-2014

İyi gidiyor hocam hoş ve kullanılabilir olmuş. Süper