MyBB Depo Forum
Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu (/bakin-kaziklandimmi-yoksa-dogrumu-konusu.html)



Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu - gtgg - 10-06-2012

Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu


resim
sınırsız hosting aldım bakın hele

HOST KULLANIM ALANI SINIRSIZ YA PEKİ TRAFİK ?


Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu - ßyßurak - 10-06-2012

1e+25 ne oluyor bilmiyorum istersen ticket at aldığın yere


Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu - gtgg - 10-06-2012

sölemezler ağa adam der sınırsız Açık Ağızlı Gülümseme


Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu - EmreKarakaya - 10-06-2012

Hocam sınırsız host diye birşey olmadığı için yüksek değer vermişler.Rakamla İfade edilemediği için 1e ifadesiyle ifade edilmiş


Cvp: Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu - has0bas5 - 11-06-2012

onun sınırsız host dediği limitsiz trafik ve limitsiz dosya sınırıdır


Bakın Kazıklandımmı yoksa doğrumu - spyland8k - 22-06-2012

kullandıkça bitiremezsin Göz kırpma devam et kazık felan yok