MyBB Depo Forum
Postbit Kodlama İstek - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Modifikasyon & Eklenti Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-modifikasyon-eklenti-deposu-forumu)
+---- Forum: Eklenti & Modifikasyon İstekleri (https://mybbdepo.com/eklenti-modifikasyon-istekleri-forumu)
+---- Konu Başlığı: Postbit Kodlama İstek (/postbit-kodlama-istek-konusu.html)



Postbit Kodlama İstek - likev1 - 26-05-2014

resim

Hocam bunu kodlarmısınız ? postbit_author_user'de konu sayısı önüne $threadscount eklerseniz Konu sayısı eklentisi aktif olan sitelerde rahatlık olur Gülümseme

Şimdiden Teşekkürler Gülümseme Kendi Düşüncelerinizi ekliyebilirsiniz bu arada rep butonuna hover olursa bide böyle birşey mümküne en üstteki dikdörtgen online veya offline oluşa göre renk değiştirse süper olur size zahmet Gülümseme bu arada ben hak yemeyi sevmem kardeşim,herkonuma kodlayanın ismini ekliyecegim kodlayan diye
Yorum atarsanız özelden psd veriym Gülümseme