![]() |
|
Postbit Kodlama İstek - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Modifikasyon & Eklenti Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-modifikasyon-eklenti-deposu-forumu) +---- Forum: Eklenti & Modifikasyon İstekleri (https://mybbdepo.com/eklenti-modifikasyon-istekleri-forumu) +---- Konu Başlığı: Postbit Kodlama İstek (/postbit-kodlama-istek-konusu.html) |
Postbit Kodlama İstek - likev1 - 26-05-2014 ![]() Hocam bunu kodlarmısınız ? postbit_author_user'de konu sayısı önüne $threadscount eklerseniz Konu sayısı eklentisi aktif olan sitelerde rahatlık olur ![]() Şimdiden Teşekkürler Kendi Düşüncelerinizi ekliyebilirsiniz bu arada rep butonuna hover olursa bide böyle birşey mümküne en üstteki dikdörtgen online veya offline oluşa göre renk değiştirse süper olur size zahmet bu arada ben hak yemeyi sevmem kardeşim,herkonuma kodlayanın ismini ekliyecegim kodlayan diyeYorum atarsanız özelden psd veriym ![]() |