MyBB Depo Forum
Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm (/temadaki-yazi-fontunu-nasil-degistiririm-konusu.html)



Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm - FuaTT - 06-06-2012

Arkadaşlar siteye bi tema yükledim ama yazı fontunu sevmedim kategori ve forumdaki yazı fontunu nasıl değiştiririm ?


Cvp: Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm - savuk - 06-06-2012

Çözümden emin değilim ama bildiğim kadarıyla söyleyebilirim:
Temanızın, global.css gelişmiş düzenleme kısmından aşağıdaki kodlar üzerinde değişiklik yapabilirsiniz.
Yazı değişikliği için font-family kısmını, yazı büyüklüğü için de font-size kısmını değiştirerek deneyin.
Son olarak, sonucu anında göremeyebilirsiniz, ya bir kaç defa sayfayı yenileyin, ya çerezleri silin ya da başka tarayıcıda açarak deneyin sonucu.

Kod:
body {
    background: #222
    color: #000;
    text-align: center;
    line-height: 1.4;
    margin: 0;
    
    font-family: Tahoma, Verdana, Arial, Sans-Serif;
    font-size: 13px;
}

Kod:
table {
    color: #000000;
    font-size: 13px;
}