![]() |
|
Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm (/temadaki-yazi-fontunu-nasil-degistiririm-konusu.html) |
Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm - FuaTT - 06-06-2012 Arkadaşlar siteye bi tema yükledim ama yazı fontunu sevmedim kategori ve forumdaki yazı fontunu nasıl değiştiririm ? Cvp: Temadaki yazı fontunu nasıl değiştiririm - savuk - 06-06-2012 Çözümden emin değilim ama bildiğim kadarıyla söyleyebilirim: Temanızın, global.css gelişmiş düzenleme kısmından aşağıdaki kodlar üzerinde değişiklik yapabilirsiniz. Yazı değişikliği için font-family kısmını, yazı büyüklüğü için de font-size kısmını değiştirerek deneyin. Son olarak, sonucu anında göremeyebilirsiniz, ya bir kaç defa sayfayı yenileyin, ya çerezleri silin ya da başka tarayıcıda açarak deneyin sonucu. Kod: body {Kod: table { |