MyBB Depo Forum
Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Modifikasyon & Eklenti Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-modifikasyon-eklenti-deposu-forumu)
+---- Forum: Eklenti & Modifikasyon İstekleri (https://mybbdepo.com/eklenti-modifikasyon-istekleri-forumu)
+---- Konu Başlığı: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak (/girise-bakimdayiz-resmi-koymak-konusu.html)



Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - Pico_HD - 17-04-2014

Başlıktada Belirttim Bunu Nasıl Yapabiliriz?


Cvp: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - MelihAtasever - 17-04-2014

Resim değilde ona index diyebiliriz Gülümseme

Mybb İndex diye aratabilirsiniz Gülümseme

Kod:
http://destek.mybb.com.tr/forumdisplay.php?fid=69

Kod:
http://mybbdepo.com/index-tasarimlari-forumu



Cvp: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - RONDO - 18-04-2014

index.html kur bakımdayız indexini ekle?


Cvp: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - xGhos - 19-04-2014

Ayarlar > forum acil kapalilik ayarlari > forumu kapat a tiklayip yazi yerine resminizi ekleyebilirsiniz mobildeyim tam doğru yazamamis olabilirim KB.