![]() |
|
Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Modifikasyon & Eklenti Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-modifikasyon-eklenti-deposu-forumu) +---- Forum: Eklenti & Modifikasyon İstekleri (https://mybbdepo.com/eklenti-modifikasyon-istekleri-forumu) +---- Konu Başlığı: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak (/girise-bakimdayiz-resmi-koymak-konusu.html) |
Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - Pico_HD - 17-04-2014 Başlıktada Belirttim Bunu Nasıl Yapabiliriz? Cvp: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - MelihAtasever - 17-04-2014 Resim değilde ona index diyebiliriz ![]() Mybb İndex diye aratabilirsiniz ![]() Kod: http://destek.mybb.com.tr/forumdisplay.php?fid=69Kod: http://mybbdepo.com/index-tasarimlari-forumuCvp: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - RONDO - 18-04-2014 index.html kur bakımdayız indexini ekle? Cvp: Girişe Bakımdayız Resmi Koymak - xGhos - 19-04-2014 Ayarlar > forum acil kapalilik ayarlari > forumu kapat a tiklayip yazi yerine resminizi ekleyebilirsiniz mobildeyim tam doğru yazamamis olabilirim KB. |