![]() |
|
Post Bit İstek - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Modifikasyon & Eklenti Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-modifikasyon-eklenti-deposu-forumu) +---- Forum: Eklenti & Modifikasyon İstekleri (https://mybbdepo.com/eklenti-modifikasyon-istekleri-forumu) +---- Konu Başlığı: Post Bit İstek (/post-bit-istek-konusu.html) |
Post Bit İstek - somkaya38 - 13-04-2014 Sitem: http://www.platinlig.com Sürüm: 1.6.12 İstek: Geniş Bir postbit istiyorum.Sade,beyaz arka planlı ama çok hoş bir postbit vardı.nerede gördüğümü hatırlamıyorum ama böyle ayırmalar felan yoktu çok şıktı.Elinizdeki geniş postbitlerin resmini atabilir misiniz?Sol üstünde çapraz şeritle online ofline yazıyor |