MyBB Depo Forum
[MCTR - 1.6] Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: [MCTR - 1.6] Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata (/surum-yukseltme-islemi-sonrasi-hata-konusu.html)



Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - FuaTT - 05-06-2012

Sitemi 1.6.7 den 1.6.8 e güncellicektim pro paket güncelleme dosyalarını attım sonrasında hata aldım.

Hatada böyle yazıyo

PHP Kod:
MyBBdahili bir SQL hatası olduğunu tespit etti ve aşağıdaki nedenlerden dolayı devam edemiyor.

Hata Tipi:
    
MyBB Kurulu Değil (41)
Hata Mesajı:
    
MyBB forum kurulumunu henüz gerçekleştirmemişsinizbu hatayı almanız gayet normalLütfen adres satırına site-adınız.com/install şeklinde yazarakkurulum işlemini başlatınız

Sitem:
PHP Kod:
www.zeynep-camci.com 



Cvp: Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - 007combatant - 05-06-2012

inc/config.php dosyasının üzerine sıfır config.php yazmışsınız galiba


Cvp: Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - FuaTT - 05-06-2012

nolacak ya şimdi ?


Cvp: Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - EmreKarakaya - 05-06-2012

Yedeklerinizden Eski config ve settings dosyalarını geri atarsanız sorun çözülür.Daha Sonra Yeniden Deneyin.Ancak bu sefer ftp'nize config ve settings dosyasını atmayınız


Cvp: Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - ßyßurak - 05-06-2012

Daha Güncellememişinizki
Kod:
http://www.zeynep-camci.com/install/
yazın ve güncelleyin olmuyorsa fttp den install kalasörünün adı değiştirilmiştir düzeltin.


Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - iltihap - 24-08-2012

Buradan son sürümü indirdim ve ilk kurulum aşamasında bana bu hatayı verdi, çözümünü bir türlü bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.


Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - KaaNMedia - 24-08-2012

Eski dosyalarının içerisindeki /inc/config.php dosyasını ve /install/lock dosyasını sitene tekrar yüklersen problem kalmaz.


Sürüm yükseltme işlemi sonrası hata - iltihap - 25-08-2012

Ben yeni (sıfır) kurulum yaparken bu hatayı alıyorum. Bunu nasıl çözebilirim?