![]() |
|
[1.6] yanlışlıkla şablonu sildim - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.6] yanlışlıkla şablonu sildim (/yanlislikla-sablonu-sildim-konusu.html) |
yanlışlıkla şablonu sildim - turkeymap - 31-05-2012 yanlışlıkla index şablonumu sildim tekrar orjinale çevirdim ama temam bozuldu yedeklerden vs bulamazmıyım 2 gün öncesini çok acil ...... Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - aNqeLofDe4th - 31-05-2012 Temanın ismi nedir. Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - turkeymap - 31-05-2012 tmdırrrr Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - aNqeLofDe4th - 31-05-2012 Batuhan Şahan'ın tasarlamış olduğu tema temayı başka isimle yükle ve index şablonundaki kodları eski temaya at sorun düzelir. Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - turkeymap - 31-05-2012 teşekkürler
Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - aNqeLofDe4th - 31-05-2012 Rica ederim |