MyBB Depo Forum
[1.6] yanlışlıkla şablonu sildim - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.6] yanlışlıkla şablonu sildim (/yanlislikla-sablonu-sildim-konusu.html)



yanlışlıkla şablonu sildim - turkeymap - 31-05-2012

yanlışlıkla index şablonumu sildim tekrar orjinale çevirdim ama temam bozuldu yedeklerden vs bulamazmıyım 2 gün öncesini çok acil ......


Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - aNqeLofDe4th - 31-05-2012

Temanın ismi nedir.


Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - turkeymap - 31-05-2012

tmdırrrr


Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - aNqeLofDe4th - 31-05-2012

Batuhan Şahan'ın tasarlamış olduğu tema temayı başka isimle yükle ve index şablonundaki kodları eski temaya at sorun düzelir.


Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - turkeymap - 31-05-2012

teşekkürler Gülümseme


Cvp: yanlışlıkla şablonu sildim - aNqeLofDe4th - 31-05-2012

Rica ederim