![]() |
|
TeMA?? - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: TeMA?? (/tema-konusu.html) |
TeMA?? - Furkan1 - 29-05-2012 Bu temayı düzenleyip kullanmak istiyorumn fakat bi sorunum var. Sitenin üst bölümnü sola yaslamam lazım. resim :
Cvp: TeMA?? - SvMedeT - 29-05-2012 Çok Düzenleme yapman gerekiyor Buna Grafik dahil Ben Tavsiye etmem Ama iştersen yardım edebilirim., Cvp: TeMA?? - xpserkan - 29-05-2012 Temanın global.css kalıplarına gir ve aşağıdaki adımları izle.. Adım 1: Aşağıdaki kodları global.css kalıplarında bul. Kod: div#search {float: right; değerini => float: left; olarak değiştir. Adım 2: Aşağıdaki kodları global.css kalıplarında bul. Kod: #menu {right: 0; değerini => left: 0; olarak değiştir. Birazda grafik düzenlemeleri yapmanız gerekiyor.. Cvp: TeMA?? - Furkan1 - 29-05-2012 tamanda solunda kalan img nin simetriğini sağına yapıp aramayı alta alsak Cvp: TeMA?? - aNqeLofDe4th - 29-05-2012 (29-05-2012, Saat:17:07)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Temanın global.css kalıplarına gir ve aşağıdaki adımları izle.. Teşekkürler hocam Cvp: TeMA?? - Furkan1 - 29-05-2012 tamamen yapabilir misin xpserkan lütfen ?? istedikleri şöyle :
|