MyBB Depo Forum
Konu İçine reklam ekliyorum her mesajda çıkıyor.. - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: Konu İçine reklam ekliyorum her mesajda çıkıyor.. (/konu-icine-reklam-ekliyorum-her-mesajda-cikiyor-konusu.html)



Konu İçine reklam ekliyorum her mesajda çıkıyor.. - 5999 - 08-10-2013

Merhaba arkadaşlar sorunum başlıkta belirttim gibi Konu İçine reklam ekliyorum her mesajda çıkıyor nasıl düzeltirim postbit_classic'e ekliyorum reklamı.


Cvp: Konu İçine reklam ekliyorum her mesajda çıkıyor.. - EmreKarakaya - 08-10-2013

Merhaba

Lütfen Şablona Uyunuz