![]() |
|
Mybb nagivasyon sistemi - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: Mybb nagivasyon sistemi (/mybb-nagivasyon-sistemi-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013 Merhaba arkadaşlar, ben bu şekilde bir site haritası nasıl yapabilirim mybb'de mesala tıklaıdığımda direk o konuya gidicek yani Örnek: Genel>Kuşlar>Kuşlar hakkında bilgi kategorileri ve konuları gösterecek.
Cvp: Siteme bunu nasıl eklerim önemli: site haritası - Machine - 03-08-2013 Hocam mybb 'de zaten navigasyon sistemi var. Site adresinizi code taglar içinde verirseniz detaylı bir çözüm sunabilirim size.Ayrıca konunuzu şurada ki şablona uygun yaparsanız daha iyi olacak. Kod: http://mybbdepo.com/yardim-konusu-acan-kisilerin-dikkatine-konusu.htmlCvp: Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013 (03-08-2013, Saat:21:58)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam mybb 'de zaten navigasyon sistemi var. Site adresinizi code taglar içinde verirseniz detaylı bir çözüm sunabilirim size.Ayrıca konunuzu şurada ki şablona uygun yaparsanız daha iyi olacak. Konu düzenlendi. Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Machine - 03-08-2013 Hocam sitenizin linkini PHP Kod: [code] site adresiniz/linki[/code] Sorununuza gelince temanızda navigasyon kodu eksik. Bunu nasıl ekleyeceksiniz. Temanız Şablonlar header şablonu açıp şu kodu bulun...Bul : Kod: {$pending_joinrequests}Altına ekle Kod: <navigation>Not: İşlem yapmadan önce mutlaka yedek alın. Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013 Kod: http://www.mmuhabbetkusu.tkCvp: Mybb nagivasyon sistemi - Machine - 03-08-2013 Tamam hocam Bir önce ki yorumumda ki işlemleri uygulayın olumlu veya olumsuz şekilde geri dönüş yaparsanız sizin gibi sorunu olan arkadaşlar yardım konusu olmuş olur. Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013 Tamam hocam sorun çözüldü yanlız yazılar çok büyük gözüküyor bunları biraz küçültemezmiyiz? Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Machine - 03-08-2013 (03-08-2013, Saat:22:13)Boran10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam hocam sorun çözüldü yanlız yazılar çok büyük gözüküyor bunları biraz küçültemezmiyiz?Yazı boyutunuda hocam şu şekilde Temanız Global.css 'yi açın ve basit düzenlemeden container veya content kodlarını bulun orada yazı boyutu kısmı var altta onu düşürerek 12 px ise 10 px yapın.Örnek Resim : ![]() Bu işlemi yaptığınızda sitenizde ki tüm yazılar belirlediğiniz boyuta gelecektir ! |