MyBB Depo Forum
Mybb nagivasyon sistemi - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: Mybb nagivasyon sistemi (/mybb-nagivasyon-sistemi-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013

Merhaba arkadaşlar, ben bu şekilde bir site haritası nasıl yapabilirim mybb'de mesala tıklaıdığımda direk o konuya gidicek yani

Örnek: Genel>Kuşlar>Kuşlar hakkında bilgi kategorileri ve konuları gösterecek.


resim


Cvp: Siteme bunu nasıl eklerim önemli: site haritası - Machine - 03-08-2013

Hocam mybb 'de zaten navigasyon sistemi var. Site adresinizi code taglar içinde verirseniz detaylı bir çözüm sunabilirim size.Ayrıca konunuzu şurada ki şablona uygun yaparsanız daha iyi olacak.

Kod:
http://mybbdepo.com/yardim-konusu-acan-kisilerin-dikkatine-konusu.html



Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013

(03-08-2013, Saat:21:58)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam mybb 'de zaten navigasyon sistemi var. Site adresinizi code taglar içinde verirseniz detaylı bir çözüm sunabilirim size.Ayrıca konunuzu şurada ki şablona uygun yaparsanız daha iyi olacak.

Kod:
http://mybbdepo.com/yardim-konusu-acan-kisilerin-dikkatine-konusu.html






Konu düzenlendi.


Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Machine - 03-08-2013

Hocam sitenizin linkini
PHP Kod:
[codesite adresiniz/linki[/code
şeklinde ekleyin.

Sorununuza gelince temanızda navigasyon kodu eksik. Bunu nasıl ekleyeceksiniz.

Temanız Sağ Ok Şablonlar Sağ Ok header şablonu açıp şu kodu bulun...

Bul :
Kod:
{$pending_joinrequests}

Altına ekle

Kod:
<navigation>
    <br />

Not: İşlem yapmadan önce mutlaka yedek alın.


Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013

Kod:
http://www.mmuhabbetkusu.tk
Özür dilerim hocam. Buyrun


Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Machine - 03-08-2013

Tamam hocam Bir önce ki yorumumda ki işlemleri uygulayın olumlu veya olumsuz şekilde geri dönüş yaparsanız sizin gibi sorunu olan arkadaşlar yardım konusu olmuş olur.


Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Boran10 - 03-08-2013

Tamam hocam sorun çözüldü yanlız yazılar çok büyük gözüküyor bunları biraz küçültemezmiyiz?


Cvp: Mybb nagivasyon sistemi - Machine - 03-08-2013

(03-08-2013, Saat:22:13)Boran10 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Tamam hocam sorun çözüldü yanlız yazılar çok büyük gözüküyor bunları biraz küçültemezmiyiz?
Yazı boyutunuda hocam şu şekilde

Temanız Sağ Ok Global.css 'yi açın ve basit düzenlemeden container veya content kodlarını bulun orada yazı boyutu kısmı var altta onu düşürerek 12 px ise 10 px yapın.

Örnek Resim :

resim

Bu işlemi yaptığınızda sitenizde ki tüm yazılar belirlediğiniz boyuta gelecektir !