![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 17-10-2014 (17-10-2014, Saat:18:27)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-10-2014, Saat:11:41)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-10-2014, Saat:05:59)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yardım edebilirmisiniz ? Hocam adminlik verirseniz veya TeamViewer dan yapabilirim. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - CryLifee - 17-10-2014 Kardeşim Ben Bu Site İşlerinde Yeniyim Senin Postbitin Nasıl Bu Resimdeki Gibi Sol Tarafta Benimki Boyle Gozukuyor ![]() Yorumum Altta Geliyor PLUGİNSE HANGİ PLUGİNDİR Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 17-10-2014 (17-10-2014, Saat:22:58)CryLifee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim Ben Bu Site İşlerinde Yeniyim Senin Postbitin Nasıl Bu Resimdeki Gibi Forum Ayarları > Konu Gösterim ayarlarından postbiti dikey yapabilirsiniz. Ama bu bazen işe yaramıyor, phpmyadmin sql sorgusu çalıştırmanız gerekmekte. Kod: http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dikey-yapmak-konusu.htmlCvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - trafikci258 - 17-10-2014 postbit işe yaramıyor doğru
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 17-10-2014 (17-10-2014, Saat:23:05)trafikci258 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: postbit işe yaramıyor doğru Dediğim gibi postbiti dikey yapmak gerekiyor. Aşağıdaki konudan yardım alabilirsiniz. http://mybbdepo.com/postbit-i-yatay-dikey-yapmak-konusu.html Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - CryLifee - 17-10-2014 (17-10-2014, Saat:23:03)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-10-2014, Saat:22:58)CryLifee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim Ben Bu Site İşlerinde Yeniyim Senin Postbitin Nasıl Bu Resimdeki Gibi Saol ![]() Bak Sende Kulanıcı Bilgileri Solda Yorum Yaptığında Sağına Düşüyor O Nasıl Olacak Bak benimkinde Profil Bilgileri Üste Yorum Allta Geliyor
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 18-10-2014 (17-10-2014, Saat:23:18)CryLifee Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-10-2014, Saat:23:03)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(17-10-2014, Saat:22:58)CryLifee Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Kardeşim Ben Bu Site İşlerinde Yeniyim Senin Postbitin Nasıl Bu Resimdeki Gibi Hocam işte postbiti dikey yapmanız gerekiyor. Eğer phpmyadmin'den yapamadıysanız Tema Şablonları > Postbit Şablonları > Postbit_classic içindekilerin tamamını Postbit Şablonları > Postbitin içindekilerle değiştirin. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 18-10-2014 Önemli Güncelleme: Yatay Postibt Forumdaki bazı arkadaşların temadaki yatay postbitte sorunlar olduğunu belirtti. Bende bu sorunları düzeltmek için bir güncelleme çıkarttım. İsterseniz aşağıda yer alan adımları uygulayın; isterseniz de temayı tekrardan kurun. Seçim sizin. Global.css'nin en altına şu kodları ekleyin. Kod: .mesaj-duzeltme .uyari-ver-buton, .mesaj-duzeltme .rep-ver-buton{Şablon Setleri > Postbit Şablonlar > Postbitin içindeki kodların tamamını aşağıdaki kodlarla değiştirin. Kod: {$ignore_bit}Özel Mesajlaşma Şablonlar > private_read içindeki kodların tamamını aşağıdakilerle değiştirin. Kod: <html>Bu kodlarla uğraşmak istemeyenler temanın güncel versiyonunu indirebilirler. Alıntı:https://www.mediafire.com/?6c1541l7x08lexc ![]()
|