MyBB Depo Forum
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Mehmethan12 - 13-10-2014

(10-10-2014, Saat:19:45)SefaKaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: resim

Özel Mesaj Yerindeki Hata. Lütfen Düzeltirseniz Sevinirim.

Ayrıca Mesaja Tıklayınca Postbit Görünmüyor.

++ aynen


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 13-10-2014

(13-10-2014, Saat:20:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-10-2014, Saat:19:45)SefaKaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: resim

Özel Mesaj Yerindeki Hata. Lütfen Düzeltirseniz Sevinirim.

Ayrıca Mesaja Tıklayınca Postbit Görünmüyor.

++ aynen

Sorunun çözümü oldukça basit. Yapmanız gereken Son Avatar eklentisini indirip tüm ayarları aktif etmek.

Alıntı:Forum ayarları > Forum Görüntüleme Ayarlarından en alttaki kutucukları işaretleyin.

http://mybbdepo.com/ilk-veya-son-mesaj-avatar-konusu.html


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Rexius - 13-10-2014

(13-10-2014, Saat:20:50)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(13-10-2014, Saat:20:06)Mehmethan12 Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(10-10-2014, Saat:19:45)SefaKaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: resim

Özel Mesaj Yerindeki Hata. Lütfen Düzeltirseniz Sevinirim.

Ayrıca Mesaja Tıklayınca Postbit Görünmüyor.

++ aynen

Sorunun çözümü oldukça basit. Yapmanız gereken Son Avatar eklentisini indirip tüm ayarları aktif etmek.

Alıntı:Forum ayarları > Forum Görüntüleme Ayarlarından en alttaki kutucukları işaretleyin.

http://mybbdepo.com/ilk-veya-son-mesaj-avatar-konusu.html

Teşekkürler Süper


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - xActiveXx - 15-10-2014

Güzel Tema Olmuş Gülümseme Biraz bende hatalar var nedense. Olsun o kadar Gülümseme


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 17-10-2014

(15-10-2014, Saat:21:22)xActiveXx Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Güzel Tema Olmuş Gülümseme Biraz bende hatalar var nedense. Olsun o kadar Gülümseme

Ne gibi hatalar var? Detay verirseniz çözmeye çalışırız.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - divxkosesi - 17-10-2014

Yardım edebilirmisiniz ?

resim


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 17-10-2014

(17-10-2014, Saat:05:59)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yardım edebilirmisiniz ?

resim

Gloabal.css'de aside.ok.ters:before ve aside.ok.ters:after'ın left ve right değerini değiştirerek düzeltebilirsiniz. Herhangi bir değişiklik yaptınız mı bilmiyorum ama bende değerler 83px. Eğer sizde de böyle ise farklı değerler deneyerek çözebilirsiniz.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - divxkosesi - 17-10-2014

(17-10-2014, Saat:11:41)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(17-10-2014, Saat:05:59)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yardım edebilirmisiniz ?

resim

Gloabal.css'de aside.ok.ters:before ve aside.ok.ters:after'ın left ve right değerini değiştirerek düzeltebilirsiniz. Herhangi bir değişiklik yaptınız mı bilmiyorum ama bende değerler 83px. Eğer sizde de böyle ise farklı değerler deneyerek çözebilirsiniz.

Yapamadım yardımlarınızı bekliyorum