![]() |
|
[MCTR] MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-genel-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-genel-depo-forumu) +---- Forum: MyBB Türkçe Paket Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-turkce-paket-deposu-forumu) +---- Konu Başlığı: [MCTR] MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi (/mybb-1608-turkce-sifir-kurulum-paketi-konusu.html) |
MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - Fahrenheit - 25-07-2012 Ben kuruyorum tema gözükmüyor. MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - WATER - 25-07-2012 Teşekkür ederim. MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - genco - 14-08-2012 selamun aleykum. benim sorum su bu temayi ve forumu nasil genisletebilirim yani buyutebilirim.pxleri yukseltince saga dogru kayiyor tam olarak ortali genislemiyor biraz daha buyutmek icin ne yapabilirim. cok arastirma yaptim bi cözum bulamadim aranizda bana yardimci olabilcek varsa simdiden tessekur ederim. MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - karnec_81 - 19-08-2012 Merhaba.. Kendim kullandığım eski paketi (1.6.0) tamamen kaldırsam... 1.6.8 paketini sıfırdan yüklesem ve konu ve üyeleri tekradan sıfır kurduğum siteye yüklesem. Olur mu acaba ? Cvp: MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - EmreKarakaya - 19-08-2012 (19-08-2012, Saat:11:58)karnec_81 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba.. Çok sık hatayla karşılaşırsınız.Güncelleme yapın ancak hangi hatayı alıyorsanız söyleyin yeni konu açarak çözüm üretelim.Ama güncelleme yapmadan önce yedeklerinizi tam alın MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - just4god - 21-08-2012 gençler bu forum sitesi değil mi ? Cvp: MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - amiralhack - 21-08-2012 (21-08-2012, Saat:20:34)just4god Adlı Kullanıcıdan Alıntı: gençler bu forum sitesi değil mi ? Nasıl baktığınıza ve gördüğünüze bağlı
MyBB 1608 - Türkçe Sıfır Kurulum Paketi - #Joker - 24-08-2012 Teşekkürler. |