![]() |
|
Glow Teması İndir - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: Glow Teması İndir (/glow-temasi-indir-konusu.html) |
Cvp: Glow Teması İndir - Machine - 21-05-2015 (19-05-2015, Saat:20:23)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Caxing elestirilere kapaliysan tema yapimini birak. Biz 2-3 ayda tema yapip tasarim ekibine girmedik. 10 basmasi vs. demissin, kullanicisi cok o bana yeter. Bana laf atmak icin ugrasma. Oyle laflar ederim ksen bile şaşarsin(kufur sanma kufuru biraktim merak etmeyani korkma..) ... Gitmissin 3 kisiyle bu temayi yapmissin. Kac kisi kullaniyor hic baktin mi? Emre KRMN farki bir baskadir bunu da hatirla. He bu arada soylemeyi de unuttum ben bu temayi 15 dakikada eline teslim ederim. Bunlari dedim diye eger gelip bana uyari yada ban gibi seyler yaparsaniz mybb icin bir sey yapmam. Sen ne yaptin diye sorarsan mybb 1.8 eklentilerinin yaridan cogunu ben tr yaptim. Sen anca git 5 ayda bir tema yap Basit tabiri bir eleştiri değildir emre hocam. Basit tabiri kişinin emeğinin boşa harcadığını, temanın sıradan bir tema olduğunu küçümseyerek anlatan bir tabirdir. Bariz basit olan birşey için basit diyebilirsiniz ona kimse karışamaz ancak şuan arkadşaın paylaştığı tema gayet kullanılabilir bir tema ve basit değildir. Default temanın theadın,üstüne menü koyup navigasyonu değiştirip tema yapılmamış farklı birşey konmaya çalışılmış ne kadarı konmuş ne kadar başarılı olunmuş orası kullanacak kişiye kalmıştır. Caxing arkadaşımız 2-3 ayda tema ekibine giren bir arkadaşımız değildir, MCTR ekibi yani bizler konuşup,tartışıp arkadaşa bu yetki verildi, serkan abi ve abdullah hocada uygun görüp ekibe aldılar arkadaşı. Kişisel sorunlarınızı bu ortamlara taşımayın. Eklenti çevirilerini herkes yapabilir bununla övünmenize gerek yok zaten, size karşı açık konuşacağım çevirilerinizi hiç beğenmedim google translate çevirisi gibi çeviriler yaptınız, emek harcadığınız için eyvallah dedik ama basit demedik hatırlatayım istedim. Eleştiri yapılacaksa usturuplu eleştiri yapın arkadaşlar.En basitinden renklerini beğenmedim diyip renk tavsiyesinde bulanabilirsiniz. Ha hiç mi beğenmedin sana göre kötü bir temamı alay edici yorumlar atmayın yorum atmadan bak geç, gül geç kısaca tartışma yapmaya,kişisel sorunlarınızı bu ortama aktarmanın hiç gereği yok. #Bu arada temanın headerina bir arama kutusu eklenebilirdi ve footer hiç olmamış bir el atılması gerek oraya onun dışında renk ve kalıp güzel olmuş. Hayırlı forumlar dilerim. Cvp: Glow Teması İndir - Caxing - 21-05-2015 (20-05-2015, Saat:21:25)BerkAbiGF Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(19-05-2015, Saat:20:23)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Caxing elestirilere kapaliysan tema yapimini birak. Biz 2-3 ayda tema yapip tasarim ekibine girmedik. 10 basmasi vs. demissin, kullanicisi cok o bana yeter. Bana laf atmak icin ugrasma. Oyle laflar ederim ksen bile şaşarsin(kufur sanma kufuru biraktim merak etmeyani korkma..) ... Gitmissin 3 kisiyle bu temayi yapmissin. Kac kisi kullaniyor hic baktin mi? Emre KRMN farki bir baskadir bunu da hatirla. He bu arada soylemeyi de unuttum ben bu temayi 15 dakikada eline teslim ederim. Bunlari dedim diye eger gelip bana uyari yada ban gibi seyler yaparsaniz mybb icin bir sey yapmam. Sen ne yaptin diye sorarsan mybb 1.8 eklentilerinin yaridan cogunu ben tr yaptim. Sen anca git 5 ayda bir tema yap Teşekkürler, temayı paylaştık bir kere İndirip 2 dakikaya sunar haklı o konuda.(21-05-2015, Saat:03:20)Machine Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(19-05-2015, Saat:20:23)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: @Caxing elestirilere kapaliysan tema yapimini birak. Biz 2-3 ayda tema yapip tasarim ekibine girmedik. 10 basmasi vs. demissin, kullanicisi cok o bana yeter. Bana laf atmak icin ugrasma. Oyle laflar ederim ksen bile şaşarsin(kufur sanma kufuru biraktim merak etmeyani korkma..) ... Gitmissin 3 kisiyle bu temayi yapmissin. Kac kisi kullaniyor hic baktin mi? Emre KRMN farki bir baskadir bunu da hatirla. He bu arada soylemeyi de unuttum ben bu temayi 15 dakikada eline teslim ederim. Bunlari dedim diye eger gelip bana uyari yada ban gibi seyler yaparsaniz mybb icin bir sey yapmam. Sen ne yaptin diye sorarsan mybb 1.8 eklentilerinin yaridan cogunu ben tr yaptim. Sen anca git 5 ayda bir tema yap Teşekkürler, önerilere göre 2.bir versiyon çıkarabiliriz. Bunda postbitte dikey olabilir ayrıca. Beğenmedim, kötü olmuş gibi yorumlara açığız ama 3 kişi bunu mu yaptınız gibi yorumlara değil, hele ki bizim ki kadar bir şey yapamamış insanlardan gelen yoruma hiç açık değiliz. Cvp: Glow Teması İndir - pashaernn - 07-07-2015 Selamun aleyküm kardeşim 10 numara tema eline ve emeğine sağlık. Eğer bir yolda karalanmaya çalışıyorsan bil ki doğru yoldasın demektir. Sana tema hakkında bir kaç sorum olacak ; Burada ki BİLSOFT resmini değişemedim acaba nereden ve nasıl değişebilirim. Diğer bir sorum ise posbit'i dikey yapma imkanım var mı varsa nasıl yapabilirim? Gerçekten tam aradığım gibi bir tema olmuş tekrar teşekkür ederim en yakın zamanda cevaplarını bekliyorum. Cvp: Glow Teması İndir - Caxing - 07-07-2015 (07-07-2015, Saat:18:06)pashaernn Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Selamun aleyküm kardeşim 10 numara tema eline ve emeğine sağlık. Merhaba, kişisel sebeblerimden dolayı pek internete girme fırsatım olmuyor. Onun haricinde EmreKRMN nickli hocayla'da aramız iyidir anlaşmaya vardık. Eğer postbit tasarımı diye arama yaparsanız bir sürü konu çıkacaktır. Eğer beğendiğin olursa kodları panelden eklersen dikey falan istediğin gibi olur. Yapamazsan eğer boş vaktimde uğraşırım biraz. Beğendiğinize sevindim. Cvp: Glow Teması İndir - pashaernn - 07-07-2015 [b]Caxing resimdeki BİLSOFT resmi nereden değişiyor peki ?[/b] [b] [/b] [b]2. soru ben yapamadım dikey olmuyor ?[/b] Cvp: Glow Teması İndir - fatihcray09 - 09-07-2015 ellerinize saglık hocam çok kaliteli ve başarılı olmuş sizden bir ricada bulunablirmiyim reknleri turkuaz yapma şansınız varmı acaba rica etsem Cvp: Glow Teması İndir - Crowley58 - 11-07-2015 Merhaba hocam öncelikle elinize sağlık temayı çok beğendim fakat bir sorunla karşılaştım aşağıdaki resimdeki gibi oluyor avatar, rep ver, adminasrator yerleri gözükmüyor ne yapmalıyım?
Cvp: Glow Teması İndir - Caxing - 11-07-2015 (11-07-2015, Saat:09:01)Crowley58 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba hocam öncelikle elinize sağlık temayı çok beğendim fakat bir sorunla karşılaştım aşağıdaki resimdeki gibi oluyor avatar, rep ver, adminasrator yerleri gözükmüyor ne yapmalıyım? Merhaba, kendi kendinize rep veremiyorsunuz eğer yeni bir üyelik açıp konuya mesaj atarsanız o zaman gelecektir rep butonu. Ayrıca admin rankı eklememişsiniz galiba ondan çıkmıyordur. Default avatar eklentisini kurarsanız veya avatar eklerseniz o sorununda gitmesi lazım. |