![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Edward - 21-09-2014 Gayet Başarılı Muazzam Bir Tema, Postbit ve Ek Dosya Stilini Kullanmak İstiyorum İzninizle.. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:11:06)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gayet Başarılı Muazzam Bir Tema, Postbit ve Ek Dosya Stilini Kullanmak İstiyorum İzninizle.. Elbette, temadaki her şeyi kullandığınız temalara uyarlayabilirsiniz. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - divxkosesi - 21-09-2014 Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:15:58)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ? Deneme fırsatım olmadığı için ne desem yalan olur. Ama gözüme çarpan birkaç değişiklik vardı. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - divxkosesi - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:16:05)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(21-09-2014, Saat:15:58)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ? Yani 1.6 kulanırsak sorun çıkabilir mi demek istedim ? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - stakerxd - 01-10-2014 (21-09-2014, Saat:16:14)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.merhaba bir sorun var bu sorunu nasıl düzeltirim http://prntscr.com/4rrbee Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 01-10-2014 (01-10-2014, Saat:13:32)stakerxd Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(21-09-2014, Saat:16:14)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.merhaba bir sorun var bu sorunu nasıl düzeltirim Hocam hangi çözünürlük ve tarayıcıda bu sorunu aldınız? Tüm tarayıcılarda denedim böyle bir sorunla karşılaşmadım. Ek olarak; temadaki stil dosyasına müdahale ettiniz mi? |