MyBB Depo Forum
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Edward - 21-09-2014

Gayet Başarılı Muazzam Bir Tema, Postbit ve Ek Dosya Stilini Kullanmak İstiyorum İzninizle..


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014

(21-09-2014, Saat:11:06)Edward Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Gayet Başarılı Muazzam Bir Tema, Postbit ve Ek Dosya Stilini Kullanmak İstiyorum İzninizle..

Elbette, temadaki her şeyi kullandığınız temalara uyarlayabilirsiniz.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - divxkosesi - 21-09-2014

Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014

(21-09-2014, Saat:15:58)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ?

Deneme fırsatım olmadığı için ne desem yalan olur. Ama gözüme çarpan birkaç değişiklik vardı.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - divxkosesi - 21-09-2014

(21-09-2014, Saat:16:05)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-09-2014, Saat:15:58)divxkosesi Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bunu 1.6 için kullanma şansımız var mı ?

Deneme fırsatım olmadığı için ne desem yalan olur. Ama gözüme çarpan birkaç değişiklik vardı.


Yani 1.6 kulanırsak sorun çıkabilir mi demek istedim ?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014

1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - stakerxd - 01-10-2014

(21-09-2014, Saat:16:14)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.
merhaba bir sorun var bu sorunu nasıl düzeltirim
http://prntscr.com/4rrbee


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 01-10-2014

(01-10-2014, Saat:13:32)stakerxd Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(21-09-2014, Saat:16:14)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1.6 çalışan bazı değişkenler 1.8'de çalışmadı ama denemekten zarar gelmez. Bu konu hakkında net bir bilgim yok.
merhaba bir sorun var bu sorunu nasıl düzeltirim
http://prntscr.com/4rrbee

Hocam hangi çözünürlük ve tarayıcıda bu sorunu aldınız? Tüm tarayıcılarda denedim böyle bir sorunla karşılaşmadım.
Ek olarak; temadaki stil dosyasına müdahale ettiniz mi?