![]() |
|
[1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu) +--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi (/1-6-ticket-sistemi-eklentisi-konusu.html) |
Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - lTheZionl - 07-08-2013 Merhaba, http://puu.sh/3Wdti.png hatası alıyorum yardım edermisiniz ? Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - tangoo2455 - 07-08-2013 Lütfen Demo Eklermisin. birde hatalar şöle bakarmısın 1.) http://s2.postimg.org/9k1kv5q21/hata1.jpg 2.) http://s2.postimg.org/tc3qug1m1/hata_2.jpg Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - tangoo2455 - 09-08-2013 Yardım Eden Yokmu Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - Rexius - 13-08-2013 Şu hatayı alıyorum Yardım lütfen !!! Kod: MyBB has experienced an internal SQL error and cannot continue.Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - tangoo2455 - 20-08-2013 Aynı hatayı yaşayan Çok Yardıım Edecek Yokmu
Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - Machine - 20-08-2013 Şu konu size yardımcı olur arkadaşlar... http://mybbdepo.com/1064-postscount-sql-hatasi-cozumu-konusu.html Ayrıca mybb resmi sitesinde de benzer birkaç konu var Kod: http://community.mybb.com/post-643129.htmlburda yazılanları anladığım kadarıyla MySQL sürüm uyumsuzluğından kaynaklanıyormuş, sizin MySQL sürümünüz kaç şuan da ? Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - tangoo2455 - 21-08-2013 Yardımınız saolun da phpmyadmin onarın seçeneği yok
Cvp: [1.6] Ticket Sistemi Eklentisi - musditr - 21-08-2013 Free sitelerde Sorunludur arkadaşlar Ben kurduydum sorunsuz |