![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Toretto - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:00:19)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende bir sorun yoktu ama küçük bir düzenleme yaptım. Size zahmet tekrardan kontrol edebilir misiniz? hmm Chrome İle alakalı ie dıger tarayıca Soun yok Sadece Chromeda Kayma var. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:00:19)xpserkan Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Başarılı Teşekkürler Serkan abi. Bu arada temayı güncelledim, ek dosyayı da güncelleyebilir misiniz? (21-09-2014, Saat:00:26)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(21-09-2014, Saat:00:19)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bende bir sorun yoktu ama küçük bir düzenleme yaptım. Size zahmet tekrardan kontrol edebilir misiniz? Hocam benim çözünürlüğüm de aynı. Bende Chrome kullanıyorum. Sorunun kaynağını araştıracağım. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - usameavci - 21-09-2014 Global.css 1015. satırı değiştirin; Kod: aside.ok.ters:after {Kod: aside.ok.ters:before {Global.css 1005. satırı değiştirin; Kod: aside.ok.ters:after, aside.ok.ters:before {Global.css 971. satırda margin değerini şöyle yaparsanız daha iyi olacaktır; Kod: margin: 0px 20px 0px 10px;Bu yazdıklarım Firefox 32.0'a göredir. Diğer taryıcıları bilemem ![]() Öncesi; ![]() Sonrası;
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:01:43)TShujin Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Global.css 1015. satırı değiştirin; Hocam bende Firefox'un son sürümünü kullanıyorum. Çözünürlüğüm 1366 x 768. Bu şekilde bir hata vermesinin sebebi font'un 13px olmasından kaynaklanıyor. Sizin dediğiniz değerleri önceden girmiştim, sonra fontu 12px yapınca yeni değerleri girdim. Font'un 12px olması gerekiyor. Büyük ihtimalle sizin aside içindeki a tagının font değerini 13px olarak algılıyor. Bunun sonucunda padding değerleri artarken, okun uçları sabit kalıyor. Temayı bir siteye yüklediyseniz adres alabilir miyim? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - S.G - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:00:31)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Bu arada temayı güncelledim, ek dosyayı da güncelleyebilir misiniz? Güncel linki bana gönderin ben eklerim hocam. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - SouLLesS - 21-09-2014 Dehşet güzel olmuş harika on numara
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - HackUp97 - 21-09-2014 Çok iyi teşekkürler Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:08:12)SouLLesS Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dehşet güzel olmuş harika on numara (21-09-2014, Saat:09:20)HackUp97 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Çok iyi teşekkürler Rica ederim, güle güle kullanın. |