![]() |
|
DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: Web Market (https://mybbdepo.com/web-market-forumu) +--- Forum: Ücretli Tasarım İşleri (https://mybbdepo.com/ucretli-tasarim-isleri-forumu) +--- Konu Başlığı: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik (/daggeron-v4-1-tema-daha-gelismis-daha-cok-ozellik-konusu.html) |
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013 (30-07-2013, Saat:00:35)B-S-A Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı satışlar, bence de çok değişik ve güzel bir tema olmuş.. Sağolasın
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - farukdag5412 - 30-07-2013 tebrik ederim sonuna kadar parayı hakkediyor . Hayırlı çalışmalar . Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Takipcİ - 30-07-2013 benim pek hoşuma gitmedi canlı demo görünce o kadar da iyi değil bence tek hoşuma giden profil sayfası Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013 Yorumlar için teşekkürler Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - t3k0 - 30-07-2013 Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim. Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013 (30-07-2013, Saat:13:29)t3k0 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim. Teşekkürler Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - musditr - 30-07-2013 Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim çok içine kaçmiş gibi
Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013 (30-07-2013, Saat:14:29)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim Güncelleme getirirsem welcome block bölümünü daha güzel yapacağım o zaman daha iyi görünecektir
|