MyBB Depo Forum
DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: Web Market (https://mybbdepo.com/web-market-forumu)
+--- Forum: Ücretli Tasarım İşleri (https://mybbdepo.com/ucretli-tasarim-isleri-forumu)
+--- Konu Başlığı: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik (/daggeron-v4-1-tema-daha-gelismis-daha-cok-ozellik-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013

(30-07-2013, Saat:00:35)B-S-A Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hayırlı satışlar, bence de çok değişik ve güzel bir tema olmuş..

Sağolasın Göz kırpma


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - farukdag5412 - 30-07-2013

tebrik ederim sonuna kadar parayı hakkediyor . Hayırlı çalışmalar .


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - Takipcİ - 30-07-2013

benim pek hoşuma gitmedi canlı demo görünce o kadar da iyi değil bence

tek hoşuma giden profil sayfası


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013

Yorumlar için teşekkürler


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - t3k0 - 30-07-2013

Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim.


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013

(30-07-2013, Saat:13:29)t3k0 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hoş bir tema yapmışsınız gerçekten beğendim.

Teşekkürler


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - musditr - 30-07-2013

Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim üzgün çok içine kaçmiş gibi


Cvp: DaggeroN v4.1 Tema - Daha Gelişmiş, Daha Çok Özellik - xdageronx01 - 30-07-2013

(30-07-2013, Saat:14:29)musditr Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Ben Sadece Header yani Logo kısmını begenmedim üzgün çok içine kaçmiş gibi

Güncelleme getirirsem welcome block bölümünü daha güzel yapacağım o zaman daha iyi görünecektir Gülümseme