![]() |
|
MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-genel-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-genel-depo-forumu) +---- Forum: MyBB Türkçe Paket Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-turkce-paket-deposu-forumu) +---- Konu Başlığı: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] (/mybb-1610-pro-v8-sifir-kurulum-paketi-indir-konusu.html) |
Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - bitanem03 - 28-05-2013 kurulumda hatasız siteye giriş yapılamıyo Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Smyrna35 - 28-05-2013 (18-05-2013, Saat:16:43)pwpwar509 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar facebook twitter bağlantısını ben nereden yapabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim...Sitedeki arama kutusundan araştırırak bulabilirsiniz.Daha önce facebook ve twitter bağlan eklentileri paylaşıldı araştırırsanız bulabilirsiniz. Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - #Ustad - 31-05-2013 Teşekkürler Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Controller - 02-06-2013 Teması bi ayrı güzel bunun ya Teşekkürler
Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - fatihcray - 08-06-2013 merhaba arkadaşlar ben bu sürümü indirip kurdum şöyle bir sorum var sizlere hani facebook twwetle ve google takip butonları varya ordan twwetle googleyi kaldırmak istiyorum ve facebook begenide facebookta açtıgım sayfayı begenmesini istiyorum bunu nasıl yaparım baştan söylüm acemiyim biraz detaylı anlatın lütfen
Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Crenpesc - 24-06-2013 Gerçekten güzelmiş
Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - vistro - 14-07-2013 Hocam temanın altındakı sayacı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz. Sitem aşırı cpu harcıyor Hocam temanın altındakı sayacı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz. Sitem aşırı cpu harcıyor Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Screwy - 14-07-2013 (14-07-2013, Saat:05:17)vistro Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam temanın altındakı sayacı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz. Sitem aşırı cpu harcıyor Admin paneli > temalar şablonlar > şablonlar > kullandığınız temanın şablonları > footer şablonları > footer bu şablonun içerisinde sayaç kodu mevcut onu odan kaldırabilirsiniz. |