MyBB Depo Forum
MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-genel-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Genel Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-genel-depo-forumu)
+---- Forum: MyBB Türkçe Paket Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-turkce-paket-deposu-forumu)
+---- Konu Başlığı: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] (/mybb-1610-pro-v8-sifir-kurulum-paketi-indir-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - bitanem03 - 28-05-2013

kurulumda hatasız siteye giriş yapılamıyo


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Smyrna35 - 28-05-2013

(18-05-2013, Saat:16:43)pwpwar509 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Arkadaşlar facebook twitter bağlantısını ben nereden yapabilirim. Yardımcı olursanız sevinirim...
(Çok aradım ama bulamadım)
Sitedeki arama kutusundan araştırırak bulabilirsiniz.Daha önce facebook ve twitter bağlan eklentileri paylaşıldı araştırırsanız bulabilirsiniz.


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - #Ustad - 31-05-2013

Teşekkürler


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Controller - 02-06-2013

Teması bi ayrı güzel bunun ya Açık Ağızlı Gülümseme Teşekkürler


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - fatihcray - 08-06-2013

merhaba arkadaşlar ben bu sürümü indirip kurdum şöyle bir sorum var sizlere hani facebook twwetle ve google takip butonları varya ordan twwetle googleyi kaldırmak istiyorum ve facebook begenide facebookta açtıgım sayfayı begenmesini istiyorum bunu nasıl yaparım baştan söylüm acemiyim Kafası Karışmış biraz detaylı anlatın lütfen


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Crenpesc - 24-06-2013

Gerçekten güzelmiş Gülümseme Süper


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - vistro - 14-07-2013

Hocam temanın altındakı sayacı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz. Sitem aşırı cpu harcıyor

Hocam temanın altındakı sayacı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz. Sitem aşırı cpu harcıyor


Cvp: MyBB 1610 - Pro-v8 Sıfır Kurulum Paketi - [İndir] - Screwy - 14-07-2013

(14-07-2013, Saat:05:17)vistro Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Hocam temanın altındakı sayacı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz. Sitem aşırı cpu harcıyor

Hocam temanın altındakı sayacı nasıl kaldırabilirim yardımcı olurmusunuz. Sitem aşırı cpu harcıyor

Admin paneli > temalar şablonlar > şablonlar > kullandığınız temanın şablonları > footer şablonları > footer

bu şablonun içerisinde sayaç kodu mevcut onu odan kaldırabilirsiniz.