![]() |
|
NASA : 21 Aralık'ta Güneş Doğmayacak - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: Webmaster Deposu (https://mybbdepo.com/webmaster-deposu-forumu) +--- Forum: Teknoloji & İnternet Haberleri (https://mybbdepo.com/teknoloji-internet-haberleri-forumu) +--- Konu Başlığı: NASA : 21 Aralık'ta Güneş Doğmayacak (/nasa-21-aralik-ta-gunes-dogmayacak-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
NASA : 21 Aralık'ta Güneş Doğmayacak - barışbalcı - 12-12-2012 Yazının kaynağı belli arkadaşım Konu başlığıını okumadın mı? Bu arada S.G. ye katılıyorum ikinci yorumumda da yazdığım gibi... NASA : 21 Aralık'ta Güneş Doğmayacak - Mısırga - 12-12-2012 nasanın bu açıklamasını nedense hiç bir haber sitesinde göremedim? Cvp: NASA : 21 Aralık'ta Güneş Doğmayacak - SvMedeT - 12-12-2012 (12-12-2012, Saat:18:25)Mısırga Adlı Kullanıcıdan Alıntı: nasanın bu açıklamasını nedense hiç bir haber sitesinde göremedim? Evet, ben araştırmayı çok severim. Aklıma ne gelirse araştırırım. Şimdiye kodar bu konu ile ilgili nasanın açıklamalarından birçogunu okudum. Ama bu kaynagı hiç okumamıştım. NASA : 21 Aralık'ta Güneş Doğmayacak - barışbalcı - 12-12-2012 Yok kardeşim yazının kaynağı belli derken başlıkta ne yazıyor DENİZLİLİ UZAY ARAŞTIRMAÇISI HALİL EREN: "KORKMAYIN, KENDİNİZİ BUNA HAZIRLAYIN" Diye yazıyor yani yazının kaynağı Denizli Uzay Araştırmacısı Halil Eren'e ait
NASA : 21 Aralık'ta Güneş Doğmayacak - ßyßurak - 13-12-2012 Yani Aklı Olan Düşünür Sevgilimi Peygamberimize Sormuşlar Kiyamet Nezman Diye Peygamberimiz Demişki Onu Ben Bile Bilmemem Onu Sadece Tek Bir Kişi Bilebilir Oda Yüce ALLAH'tır Demiştir.. Sevgili Paygamberimiz Bile Bilmezken Biz Nasıl Biliyoruz? |