MyBB Depo Forum
Çalışmayan Eklenti - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: Çalışmayan Eklenti (/calismayan-eklenti-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3


Çalışmayan Eklenti - devmybb - 29-10-2012

Bu linkten indir dosyayı .rar içinden çıkart ve eklentiyi sil verdiğimi yükle..
Kod:
http://s3.dosya.tc/server5/HygFjn/min_post_att.rar.html



Çalışmayan Eklenti - casus916 - 29-10-2012

Hata vermiyor ama bu seferde eklenti çalışmıyor. mesaj sınırı olmadan indirebiliyorum.


Çalışmayan Eklenti - devmybb - 29-10-2012

Adminsen ayarlardan 4 id numarasını tanımla ve mesaj sayısını da kendi mesajının üstünde bir rakam yazıp dene..


Çalışmayan Eklenti - casus916 - 29-10-2012

Adminim fakat kullanıcı hesabından deniyorum. Olmuyor 4 ü ekledim mesajımın üzerinde yazdım admin olarak denedim ama olmuyor.

(13-10-2012, Saat:23:33)devmybb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dosyada düzenleme yaptım. Kurup dene bakalım olacak mı? Localda çalıştı. Sadece php 5.4 sürümünde hata veriyordu onuda düzenledim.
Sonucu buraya yazarsın..
Kod:
http://www.dosya.tc/server22/RiXOEG/Dosya__ndirmeye_Mesaj_S_n_r_.rar.html


Daha önce böyle bi düzenleme yapmıştın belki sorun aynıdır.


Çalışmayan Eklenti - devmybb - 29-10-2012

Aynı eklenti bende çalışıyor. Herhangibir hata yok. üye ve admin olarak denedim çalışıyor.
php 5.4 te denedim çalışıyor. Şimdi php 5.3 te deniyeceğim bakalım sorun verecek mi..


Çalışmayan Eklenti - casus916 - 29-10-2012

http://www.donanimservisi.com üye olup deneyebilirmisin.


Çalışmayan Eklenti - devmybb - 29-10-2012

Evet haklısın. php 5.2 de denedim çalışmıyor. Demekki php 5.4'e göre ayarlamışım. boş bir zamanımda bakarım. yapımcısına mesaj at istersen belki sorunu bulabilirler.
Kod:
http://www.yaldaram.com/thread-34.html



Çalışmayan Eklenti - casus916 - 29-10-2012

Daha önce yazdığın eklenti çalışıyor. Tek sıkıntı min mesaj sayısını 1 yaptığım 1 mesajı olanlar dışındakiler indiremiyor. Onda düzenleme yapsan çalışmazmı.

(13-10-2012, Saat:23:33)devmybb Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Dosyada düzenleme yaptım. Kurup dene bakalım olacak mı? Localda çalıştı. Sadece php 5.4 sürümünde hata veriyordu onuda düzenledim.
Sonucu buraya yazarsın..
Kod:
http://www.dosya.tc/server22/RiXOEG/Dosya__ndirmeye_Mesaj_S_n_r_.rar.html