MyBB Depo Forum
5 mybb problemim var ? - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu)
+--- Konu Başlığı: 5 mybb problemim var ? (/5-mybb-problemim-var-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Cvp: 5 mybb problemim var ? - ggsmart - 16-09-2012

(16-09-2012, Saat:18:32)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Peki şöyle yapın bu sorun çıkmadan önce en son ne eklediyseniz silin en son çare olarak da temayı sıfırdan yükleyip yeniden düzenlemeleri yapınız

üstad temayaı silip yükledim baştan hatt 2 defa olmamıştı en son yükledim eklenti hatırlamıyorum yokmudur başka çaresi?Melek - Masum


5 mybb problemim var ? - EmreKarakaya - 17-09-2012

O zaman tema istediğiniz eklentiyi eklemeye musait değil lütfen başka bir tema kurun


5 mybb problemim var ? - ßyßurak - 17-09-2012

1. sorun çözüm

Aşağıda Yazdığım şablonları orjinale çevirin

İlk önce Kullandığınız temanın > Postbit şablonlarından > postbit_attachments
Tekrar kullandığınız temanın >Postbit şablonlarından > postbit_attachments_attachment

isterseniz bu ek dosyayı kullanabilirsiniz

Kod:
http://mybbdepo.com/mctr-stil-modifiyeli-ek-dosya-indirme-stili-modifkasyon-konusu.html



Cvp: 5 mybb problemim var ? - ggsmart - 18-09-2012

(17-09-2012, Saat:13:37)ßyßurak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1. sorun çözüm

Aşağıda Yazdığım şablonları orjinale çevirin

İlk önce Kullandığınız temanın > Postbit şablonlarından > postbit_attachments
Tekrar kullandığınız temanın >Postbit şablonlarından > postbit_attachments_attachment

isterseniz bu ek dosyayı kullanabilirsiniz

Kod:
http://mybbdepo.com/mctr-stil-modifiyeli-ek-dosya-indirme-stili-modifkasyon-konusu.html



Üstad çok güzel oldu yardım için teşekkürler birde senin temanı kullanıyorum byburak v7 çok güzel tema ama sıkıtım şu siteye logo ekledimde sıkıntı oluyor sıkıntı derken logo büyük oldunda bu üsteki menü çubuğu kayıyor logo üzerine geliyor logoyu küçültümde logo sığıyor ama menü çubuğu kayık şekilde nasıl olur

resim

Bu konuda da yardımcı olurmusun logo koymada sınır olmasa çok güzel olur....

SüperSüperSüperSüperSüperSüper


Cvp: 5 problrmim var yardımcı olu arkadaşlar... - ggsmart - 28-10-2012

(16-09-2012, Saat:18:01)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Problemlerinize tek tek yanıt vermeye çalışıyım
  • Buton Çakışıyor Dediniz Butonu diğer temalara sıfırdan eklediğinizde çalışıyorsa Sitenizin bütün eklentilerini pasifleştirerek tekrar deneyin.

  • Bu sorunun Resminin Çekip eklerseniz daha çabuk çözüme ulaşabilir

  • Bunu özel profil alanlarından yapabilirsiniz.Aslında basittir.Size konuda resimlerinin adlarını değiştirin demiştim siz değiştirdikten sonra şöyle yapın

    Admin Paneli Sağ Ok Ayarlar sag_ok: Özel Profil Yönetimi sag_ok: Yeni Profil Alanı Ekle sag_ok: Girip Bölümleri aşağıdaki gibi doldurun

    Profil Başlığı:Üniversiteniz

    Kısa Bilgi:Üniversitenisi Açıklayın

    Alan Seçenekleri:Kutu Seç

    Alan Uzunluğu:30


    Seçilebilir Alanlar: Bu bölüme düzenlediğiniz txt dosyasındaki üniversiteleri yazın
    Görüntülenme Sırası :1

    Gerekli Alan?:Evet

    Kullanıcılara Bu Alanı Düzenleme İzni Verisin mi?:Evet

    Buradaki ayarları kaydedin.Daha sonra eklediğiniz profil alanının id sini alın.Örnek olarak şuraya bakın

    resim Burada location profil alanının idsi 1 siz üniversite profil alanın alanınının idsini alacaksınız

    Daha sonra Temalar & Şablonlar-Şablonlar-Kullandığınız Tema- PostBit - [postbit] Şablonlar -postbit_classic

    Şablonun açınız ve aşağıdaki kodları bulunuz


    PHP Kod:
    strong><span class="largetext">{$post['profilelink']}</span></strong> {$post['onlinestatus']}<br /> 

    Bulduktan sonra hemen sonuna

    PHP Kod:
    Üniversiteniz:><img src="images/uni/{$post['fidX']}.png" ALIGN=ABSMIDDLE

    Kod:
    fidX
    x olan bölümü Ülke kısmından aldığınız id nosunu yazın mesala benimki 4 şöyle olacak

    Kod:
    fid4
    bu kadar profilden kullanıcı seçtikten sonra görünür olacaktır... Resimleri düzenledikten sonra images/uni klasörüne ekleyin.Resim uzantısı neyse png yazan yeri ona göre düzenleyin.

  • Üyeler nasıl resim eklemiyorlar onu anlatabilirmisiniz?

  • Bu sorun konuda sorun çıkıyorsa ayarlardan konuda sideboxu kapatın


Üstat dediklerini bir bir yaptım hatta tek tek logolara listedeki üni isimlerini yazdım hepsini png yaptım ama olmadı resimleri ekliyorum sadece üni adı görünüyor logo yok logo görünmesinide istiyorum nasıl yaparız....
filezella ftp görüntü images uni klasörü:
resim

yeni üye olan birinin görüntüleri :

resim

sıkıntı nedendir acaba!!


5 mybb problemim var ? - EmreKarakaya - 28-10-2012

Merhaba

Postbit Şablonlarından İstediğiniz Yere

Kod:
Üniversiteniz:><img src="images/uni/{$post['fidX']}.png" ALIGN=ABSMIDDLE>
Fidx yerine ne yazacağınızı daha önceki mesajta yazmıştım