![]() |
|
5 mybb problemim var ? - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB 1.6 Depo (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-depo-forumu) +--- Forum: MyBB 1.6 Çözülmüş Soru ve Sorunlar (https://mybbdepo.com/mybb-1-6-cozulmus-soru-ve-sorunlar-forumu) +--- Konu Başlığı: 5 mybb problemim var ? (/5-mybb-problemim-var-konusu.html) Sayfalar:
1
2
|
Cvp: 5 mybb problemim var ? - ggsmart - 16-09-2012 (16-09-2012, Saat:18:32)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Peki şöyle yapın bu sorun çıkmadan önce en son ne eklediyseniz silin en son çare olarak da temayı sıfırdan yükleyip yeniden düzenlemeleri yapınız üstad temayaı silip yükledim baştan hatt 2 defa olmamıştı en son yükledim eklenti hatırlamıyorum yokmudur başka çaresi?
5 mybb problemim var ? - EmreKarakaya - 17-09-2012 O zaman tema istediğiniz eklentiyi eklemeye musait değil lütfen başka bir tema kurun 5 mybb problemim var ? - ßyßurak - 17-09-2012 1. sorun çözüm Aşağıda Yazdığım şablonları orjinale çevirin İlk önce Kullandığınız temanın > Postbit şablonlarından > postbit_attachments Tekrar kullandığınız temanın >Postbit şablonlarından > postbit_attachments_attachment isterseniz bu ek dosyayı kullanabilirsiniz Kod: http://mybbdepo.com/mctr-stil-modifiyeli-ek-dosya-indirme-stili-modifkasyon-konusu.htmlCvp: 5 mybb problemim var ? - ggsmart - 18-09-2012 (17-09-2012, Saat:13:37)ßyßurak Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 1. sorun çözüm Üstad çok güzel oldu yardım için teşekkürler birde senin temanı kullanıyorum byburak v7 çok güzel tema ama sıkıtım şu siteye logo ekledimde sıkıntı oluyor sıkıntı derken logo büyük oldunda bu üsteki menü çubuğu kayıyor logo üzerine geliyor logoyu küçültümde logo sığıyor ama menü çubuğu kayık şekilde nasıl olur ![]() Bu konuda da yardımcı olurmusun logo koymada sınır olmasa çok güzel olur.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Cvp: 5 problrmim var yardımcı olu arkadaşlar... - ggsmart - 28-10-2012 (16-09-2012, Saat:18:01)EmreKarakaya Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Merhaba Problemlerinize tek tek yanıt vermeye çalışıyım Üstat dediklerini bir bir yaptım hatta tek tek logolara listedeki üni isimlerini yazdım hepsini png yaptım ama olmadı resimleri ekliyorum sadece üni adı görünüyor logo yok logo görünmesinide istiyorum nasıl yaparız.... filezella ftp görüntü images uni klasörü: yeni üye olan birinin görüntüleri : sıkıntı nedendir acaba!! 5 mybb problemim var ? - EmreKarakaya - 28-10-2012 Merhaba Postbit Şablonlarından İstediğiniz Yere Kod: Üniversiteniz:><img src="images/uni/{$post['fidX']}.png" ALIGN=ABSMIDDLE> |