MyBB Depo Forum
Reklam Ağı - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBBDepo (https://mybbdepo.com/mybbdepo-forumu)
+--- Forum: Çöp Deposu (https://mybbdepo.com/cop-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: Reklam Ağı (/reklam-agi-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3


Reklam Ağı - Torrent-Turkey - 07-09-2012

Geri Dönüş Yapıldı


Reklam Ağı - B3RKC4N - 07-09-2012

Karşılıgında birşey istememek diyorsunda,karsılıgında benden footer'e reklamlarınızı yapmamı istiyorsun ! yok kardeş yemezler Göz kırpma


Reklam Ağı - Torrent-Turkey - 07-09-2012

Sitenize Bir Tek Benim Sitemde Görülmüyor 8 Farklı Sitede Banneriniz Gözüküyor


Reklam Ağı - amiralhack - 07-09-2012

Reklam sisteminin amacı bu zaten. Senin reklamını ağa katılan siteler yapıyor. Sen de onların reklamını yapıyorsun.


Reklam Ağı - Torrent-Turkey - 07-09-2012

Evet çok Doğru Güzel Yorumun İçin Teşekkür Ederim


Reklam Ağı - B3RKC4N - 07-09-2012

Torrent,konumda sordum. dedim ki karşılığında benden ne istiyorsun dedim ? sen hiçbirşey istemiyorum konumdada var dedin. döneklik etme.


Reklam Ağı - Torrent-Turkey - 07-09-2012

Hiç Bir Şey İstemedimki O Yapılması Gereken Şey Reklam Ağından Çıkmak İstiyorsanız Söylesyin


Reklam Ağı - Poison - 07-09-2012

Güzel bir sistem. Ben katıldım. Fakat banner'ı değiştirmek istiyorum. Mümkün müdür? Öylesine başvurmuştum banner diye logo verdim çok kötü duruyor da Gülümseme