MyBB Depo Forum
[1.8] MyBB Award Theme (Satılık) - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.8] MyBB Award Theme (Satılık) (/mybb-award-theme-satilik-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - slash7711 - 28-04-2016

Eline koluna sağlık çok sade harika görünüyor.


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - raydon04 - 28-04-2016

Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık. 

Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - EmreKRMN - 28-04-2016

(28-04-2016, Saat:18:02)slash7711 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Eline koluna sağlık çok sade harika görünüyor.

(28-04-2016, Saat:18:03)Sepultura2 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Elinize sağlık güzel olmuş.

(28-04-2016, Saat:19:07)raydon04 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yav artık fiyat fazla geldi yorumlarından vazgeçseniz ? Adam emek verip, düşünüp tasarlıyo + kodluyo. Bunu bu işle uğraşmayan birisi anlayamaz. Herşey dışarıdan göründüğü gibi değil. r10, wmaraci gibi sitelere girin bakın bakalım, kim fiyat ile ilgili yorum yapıyor ? Bence burdaki bazı arkadaşlar bunu aşmalı artık. 

Temanız güzel olmuş hocam, iyi satışlar...

Güzel yorumlarınız için teşekkür ederim. İyi forumlar.


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - yamyamix - 28-04-2016

Temayı adam yapıyor fiyatı üyeler belirliyor. Bu forum ne zaman normal webmaster forumlarına dönecek. Tema gayet güzel olmuş fiyatı da yüksek değil. Yiğidi öldürüp hakkını yememek lazım.


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - corci - 28-04-2016

50 tl verilmez,iyi satışlar.


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - EmreKRMN - 28-04-2016

(28-04-2016, Saat:19:59)corci Adlı Kullanıcıdan Alıntı: 50 tl verilmez,iyi satışlar.

Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.

Saygılarımla, iyi forumlar.


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - forumdervis3 - 28-04-2016

Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.


Cvp: MyBB Award Theme (Satılık) - EmreKRMN - 28-04-2016

(28-04-2016, Saat:22:21)forumdervis3 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Nazichane fikrim bu temaya 50 TL verene kadar Manus temasını alırım..Bence tema biraz pahalı olmuş gibi.İyi satışlar.


(28-04-2016, Saat:20:04)EmreKRMN Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Yorum ve düşünceleriniz için teşekkürler, yukarıdaki arkadaşlar bu konuyla ilgili gerekli açıklamaları yaptılar, daha fazla bu konuyla ilgili yorum yapmak istemiyorum.

Saygılarımla, iyi forumlar.