MyBB Depo Forum
[1.4 - 1.6 - 1.8] ForumSE Theme [Apart Edit] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.4 - 1.6 - 1.8] ForumSE Theme [Apart Edit] (/forumse-theme-apart-edit-konusu.html)

Sayfalar: 1 2


Cvp: ForumSE Theme [Apart Edit] - ih4tz - 21-01-2016

Tema bende bozuk çıkıyor,yaşayan var mı?


Cvp: ForumSE Theme [Apart Edit] - Dream41 - 21-01-2016

winrar içindeki dosyanın adı baş harfi büyük yazılmış yani İmages şeklinde i yi küçük yazıp atın tekrar düzelecektir