![]() |
|
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme +- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com) +-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu) +--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu) +--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html) |
Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 20-09-2014 (20-09-2014, Saat:21:13)xFeyz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: good job Teşekkürler. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Huracine - 20-09-2014 http://prntscr.com/4op81q Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 20-09-2014 (20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://prntscr.com/4op81q Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım. Geri bildiriminiz için teşekkür ederim. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Toretto - 20-09-2014 (20-09-2014, Saat:23:49)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://prntscr.com/4op81q Demoda Var mesela . Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 (20-09-2014, Saat:23:50)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(20-09-2014, Saat:23:49)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://prntscr.com/4op81q Konu gösteriminde mi mesaj şablonların da mı? Ve kullandığınız tarayıcıyı ve çözünürlüğü de söylerseniz sorunun kaynağını bulabiliriz. Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Toretto - 21-09-2014 konu gosterımde chrome 1366 768 Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014 (21-09-2014, Saat:00:14)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: konu gosterımde chrome 1366 768 Bende bir sorun yoktu ama küçük bir düzenleme yaptım. Size zahmet tekrardan kontrol edebilir misiniz? Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - xpserkan - 21-09-2014 Başarılı
|