MyBB Depo Forum
[1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Baskı Önizleme

+- MyBB Depo Forum (https://mybbdepo.com)
+-- Forum: MyBB Grafik & Tasarım Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-grafik-tasarim-deposu-forumu)
+--- Forum: MyBB 1.8 Tema Deposu (https://mybbdepo.com/mybb-1-8-tema-deposu-forumu)
+--- Konu Başlığı: [1.8] Oyunwizard Mybb Teması [1.8] (/oyunwizard-mybb-temasi-1-8-konusu.html)

Sayfalar: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 20-09-2014

(20-09-2014, Saat:21:13)xFeyz Adlı Kullanıcıdan Alıntı: good job ünlem

Teşekkürler.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Huracine - 20-09-2014

http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 20-09-2014

(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.

Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Toretto - 20-09-2014

(20-09-2014, Saat:23:49)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.

Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.

Demoda Var mesela .


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014

(20-09-2014, Saat:23:50)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(20-09-2014, Saat:23:49)WampiR Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(20-09-2014, Saat:23:29)Huracine Adlı Kullanıcıdan Alıntı: http://prntscr.com/4op81q
Haberiniz olsun hocam, bu arada çok güzel iş çıkartmışsınız.

Hocam o kayma hatası nerede? Bütün çözünürlüklerde kontrol ettim herhangi bir sorunla karşılaşmadım.

Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.

Demoda Var mesela .

Konu gösteriminde mi mesaj şablonların da mı? Ve kullandığınız tarayıcıyı ve çözünürlüğü de söylerseniz sorunun kaynağını bulabiliriz.


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - Toretto - 21-09-2014

konu gosterımde chrome 1366 768


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - WampiR - 21-09-2014

(21-09-2014, Saat:00:14)Toretto Adlı Kullanıcıdan Alıntı: konu gosterımde chrome 1366 768

Bende bir sorun yoktu ama küçük bir düzenleme yaptım. Size zahmet tekrardan kontrol edebilir misiniz?


Cvp: Oyunwizard Mybb Teması [1.8] - xpserkan - 21-09-2014

Başarılı Süper